مشکل برخی گوشی‌های اچ‌تی‌سی وان M9 در افزایش زمان شارژ شدن پس از آپدیت نرم‌افزاری جدید

شرکت‌های سخت‌افزاری هر از چند گاهی سعی می‌کنند قابلیت‌های دستگاه‌های تولیدی خود را با انتشار بسته‌های به‌روزرسانی ارتقا دهند، این در حالیست که در برخی مواقع به دلیل سهل انگاری در آزمایش کامل این بسته‌ها، دریافت‌کنندگان آن‌ها با مشکلات عجیب و غریب روبه‌رو می‌شوند.

1

2015-07-07هرچند شرکت اپل گل سرسبد ایجاد مشکلات عجیب غریب برای کاربرانش با انتشار به‌روزرسانی‌های جدید است، با این حال بر اساس گزارش‌های دریافتی از دارندگان پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی یا همان وان ام 9 که گجت خود را به نسخه 1.40.401.8 آپدیت کرده‌اند نشان می‌دهد، این آپدیت در قسمت شارژ گوشی باعث بروز اختلال گردیده است.

هرچند ظرفیت باتری گوشی‌های اچ‌تی‌سی وان ام 9 تنها 2840 میلی‌آمپر ساعت بوده و 109 دقیقه به طور معمول زمان لازم است که به حالت آماده به کار برسد، با این حال اگر شما نیز به‌روزرسانی مذکور را دریافت کرده باشید حدود 13 ساعت طول خواهد کشید تا باتری دستگاهتان از طریق یو‌اس‌بی به حالت فول شارژ برسد.

در همین رابطه نمایندگی انگلستان اچ‌تی‌سی با قبول مشکل به وجود آمده پس از به‌روزرسانی، به کاربران پیشنهاد داده تا برای رفع این مشکل اپلیکیشن Photos را از دستگاه‌های خود حذف کنند، این در حالیست که در برخی مواقع این راه حل چاره ساز نبوده و شما ناچار به انجام عملیات شارژ در حالت خاموش دستگاه و یا ریست کردن آن هستید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. جعفر طاوسی می‌گوید

    سلام
    من گوشیم رو زدم آبدیت بشه..بعد از اتمام دانلود وقتی تایید رو زدم گوشیم خاموش شد و بعد از روشن شدن فقط تا قسمت لوگوی اچ تی سی میاد و بعد دوباره خاموش و روشن میشه….خلاصه نمیدونم چیکار کنم…