SM-G9198 گوشی هوشمند تاشوی بعدی سامسونگ با پردازنده اسنپ‌دراگون808 است

بدون شک تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند همواره در جهت حفظ طرفداران برندشان به دنبال نوآوری هستند، از این در برخی موارد شاهد به کار گیری طراحی نامتعارف در محصولات بازار هستیم. گلکسی اس 6 اج و جی 4 را می‌توان دو نمونه از خلاقانه‌ترین گوشی‌های عرضه شده در سال 2015 برشمرد.

0

شنیدن نام گوشی‌های تاشو ناخودآگاه ذهن ما را به سوی نسل‌های ابتدایی گوشی‌های هوشمند می‌اندازد. تلفن‌هایی که در مسیر هوشمند شدن قرار داشتند و نسل تکامل یافته‌ی آن‌ها را می‌توان در گوشی‌های با نمایشگر لمسی مشاهده کرد.

با وجود از مد افتادن گوشی‌های تاشو در میان مردم، اما هنوز کاربرانی یافت می‌شوند که به این نوع گوشی‌ها علاقه‌مند هستند. از این رو شرکت سامسونگ، برای پاسخ به این قشر از کاربران دست به تولید گوشی هوشمند تاشویی زده است که برخلاف تصور عمومی از سخت‌افزار نسبتاً خوبی نیز بهره می‌برد. بر این اساس گوشی هوشمند تاشو سامسونگ که هم‌اکنون با کد SM-G9198 شناخته می‌شود از دو صفحه‌نمایش 3.91 اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره خواهد برد که در قابی به ابعاد 119.7 در 66.6 در 16.7 میلی‌متر جای گرفته است.

اسناد منتشر شده توسط اداره استاندارد کشور چین نشان می‌دهد که قلب این محصول را قرار است پردازنده شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808 با کلاک فرکانس 1.8 گیگاهرتز در کنار 2 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد. حافظه ذخیره‌سازی پیش‌فرض در نظر گرفته برای دومین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ 16 گیگابایت بوده، با این حال امکان افزایش این میزان فضا با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی امکان‌پذیر خواهد بود.

از دیگر مشخصات مدل SM-G9198 سامسونگ می‌توان به دوربین اصلی 16 مگا پیکسلی مجهز به فلاش ال‌ای‌دی، دوربین سلفی مجهز به سنسور واید 5 مگا پیکسلی و بهره بردن پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید 5.1.1 اشاره کرد. هرچند هنوز به طور قطع مشخص نگردید که سامسونگ چه زمانی به طور رسمی دومین گوشی هوشمند تاشوی خود را معرفی می‌کند، با این حال منابع نزدیک به این شرکت کره‌ای بیان می‌کنند که این محصول صرفاً به بازار چین راه پیدا خواهد کرد.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.