درز تصاویر دوباره از کار با گلکسی A8؛ نازکترین گوشی هوشمند سامسونگ

اگرچه شرکت سامسونگ هنوز وجود گوشی به نام Galaxy A8 را تایید نکرده اما به‌نظر می‌رسد این گوشی هوشمند به زودی معرفی خواهد شد. ماه گذشته تصاویری از این گوشی هوشمند منتشر شد و پس از آن حتی ویدئوهایی از آن مشاهده شد.

0

این‌بار وب‌سایت چینی PC Online بار دیگر تصاویری از این گوشی هوشمند منتشر کرده است. همان‌طور که پیش از این نیز مشخص شده بود Galaxy A8 سامسونگ از ابعاد 158 در 76.77 در 5.94 میلی‌متر بهره می‌برد و باریک‌ترین گوشی تولیدشده سامسونگ لقب خواهد گرفت.

Samsung-Galaxy-A8این گوشی با فریم فلزی تولید خواهد شد و از کنار‌ه‌ها شباهت ظاهری با گلکسی اس 6 دارد. با این اوصاف این گوشی هوشمند یک پرچمدار جدید برای سامسونگ نخواهد بود.Samsung-Galaxy-A8 (2)

با بهره‌گیری از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ دراگون 615، این گوشی هوشمند از دو گیگا بایت رم، شانزده گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو به همراه باتری 3050 میلی‌آمپر ساعتی  بهره‌مند خواهد شد.

صفحه‌نمایش این دستگاه نیز 5.7 اینچ و از نوع Super AMOLED بوده و از رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بهره می‌برد. کلید هوم گوشی نیز در حکم اسکنر تشخیص اثر انگشت ایفای نقش خواهد کرد.Samsung-Galaxy-A8 (6)

آن‌طورکه از شواهد پیداست این گوشی هوشمند سامسونگ قیمتی در حدود 500 دلار خواهد داشت و احتمالا در بدو ورود در کشور چین عرضه خواهد شد.Samsung-Galaxy-A8 (7)

هنوز اطلاعات کاملی از زمان دقیق عرضه این گوشی هوشمند منتشر نشده است.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.