وان پلاس 2 چهار گیگابایت رم LPDDR4 خواهد داشت

چیزی به رونمایی وان‌پلاس ۲ نمانده است و این‌طور که پیداست با گوشی تمام عیار طرف خواهیم بود، اخیراً صحبت‌هایی از چهار گیگابایت رم از نوع LPDDR4 در این پرچمدار به گوش می‌رسد.

0

وان‌پلاس وان با استقبال زیادی از جانب خریداران روبرو شد و همین امر باعث شد تا سازندگان این محصول پرطرفدار به فکر ساخت وان‌پلاس ۲ بیفتند، بنا به اخباری که تاکنون از این پرچمدار به بیرون درز پیدا کرده، این گوشی در تاریخ پنجم مرداد ماه رسما رونمایی خواهد شد.

شرکت وان‌پلاس به عنوان تولید کننده این گوشی حساب زیادی روی وان‌پلاس ۲ باز کرده است و بدون شک مشخصات سخت‌افزاری به خدمت گرفته شده در این محصول پرچمدار راه موفقیت آنرا هموار خواهد کرد.

حالا اخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که وان‌پلاس 2 به چهار گیگ رم از نوع LPDDR4 مجهز خواهد بود. شرکت وان‌پلاس برای وان‌پلاس ۲ برنامه‌های زیادی در سر دارد و از قرار معلوم قصد دارد این محصول را تا دندان مسلح روانه کارزار گوشی‌های هوشمند تراز اول کند به همین منظور شنیده می‌شود که پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ نیز در وان‌پلاس ۲ به کار گرفته شده است.

با این حساب همان‌طور که ذکر شد تا تاریخ رونمایی این محصول زمان زیادی باقی نمانده است و باید صبر کنیم ببینیم آیا این محصول در مقابل رقبای سرسخت خود یارای مقابله را دارد یا این سخت‌‌افزار به کار رفته در این گوشی نیز به کمک وان‌پلاس ۲ نخواهد آمد و در آخر شاهد خواهیم بود که یک پرچمدار دیگر به جمع گوشی‌های پرچمدار شکست خورده بازار اضافه خواهد شد.

droid-life.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.