با این برنامه کسانی که شما را از لیست دوستان در فیس‌بوک حذف کرده‌اند بشناسید

هنگامی که فردی شما را از لیست دوستان فیس‌بوک حذف می‌کند، اگر تعداد اد لیست هایتان انگشت شمار باشد بدون شک به هویت وی پی خواهید برد، اما اگر جزو آن دسته از اهالی فیس‌بوک هستید که روزبه‌روز بر تعداد دوستانتان افزوده می‌شود و در عین حال خواهان شناختن فرد حذف کنندتان از لیست دوستان هستید، در ادامه در فارنت همراه ما باشید تا شما را با یک اپلیکیشن کاربردی مرتبط با این موضوع آشنا سازیم.
0
هرچند در مرام نامه فیس‌بوک به این نکته اشاره شده که درخواست دوستی تنها در صورت آشنایی‌ات قبلی بهتر است برای افراد دیگر فرستاده شود، با این حال بی‌شمار کاربر وجود دارند که به دنبال یافتن دوستان مجازی جدید در این شبکه اجتماعی هستند. در برخی موارد این نوع دوستی‌ها مستحکم تر می‌شود و در زمانی تنها به رد و بدل شدن چند کلمه بسنده می‌گردد.هرچند بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان امکانات منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، با این حال تا به این لحظه قابلیت پی بردن به نام افرادی که ما را از لیست دوستانشان حذف می‌کنند ارائه نشده است. شاید همین نیاز باعث گردیده که توسعه دهندگان اپلیکیشن و اکسیشن هایی را در جهت پاسخ به این نیاز کاربران طراحی کنند.

who_deleted_me-640x555یکی از این اپلیکیشن ها که می‌توانید از آن بر روی آیفون یا گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید خود استفاده کنید، “Who Deleted Me for Facebook”, نام دارد. همانگونه که از نام این برنامه مشخص است، با بهره‌گیری از آن قادر خواهید بود  کسانی که شما را از لیست دوستان در فیس‌بوک حذف کرده‌اند بشناسید. البته لازم به ذکر است که این برنامه اطلاعاتی افرادی که پس از نصب آن شما را حذف کرده‌اند نشان خواهد داد.

Deleted Me for Facebook همچنین اعلام می‌کند که افراد کم شده از لیست دوستانتان به دلیل حذف یک طرفه دوستی صورت گرفته و یا غیرفعال شدن اکانت وی؛ همچنین افرادی که شما را به هر دلیل بلاک کرده‌اند معرفی می‌کند. این برنامه در سال 2009 توسط فردی به نام Anthony Kuske طراحی گردید، اما کمی بعد به دلیل برخی تغییرات در سیاست‌های فیس‌بوک استفاده از آن غیر ممکن شد. اما به گفته Kuske، نسخه جدید Deleted Me for Facebook با API ارائه شده از سوی فیس‌بوک سازگار بوده به گونه‌ای که در استفاده از آن هیچ مشکلی نخواهید داشت.

این برنامه بر روی فروشگاه نرم‌افزاری گوگل پلی و آیتونز قابل دسترس بوده، با این حال در صورت تمایل می‌توانید از آن به صورت افزونه بر روی مرورگر گوگل کروم نیز استفاده کنید.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.