نتایج بنچمارک GFXBench خبر از پردازنده اسنپ‌دراگون 615 برای G4s ال‌جی دارند

پیش از این تصاویری غیر رسمی از جی 4 اس ال‌جی منتشر شده بود. این گوشی هوشمند احتمالا از ظاهری مشابه جی‌ 4 ال‌جی بهره خواهد برد و به‌نظر می‌رسد ال‌جی این گوشی را به عنوان گزینه‌ای با مشخصات بالا و البته قیمت مناسب روانه بازار خواهد کرد.

0

با این تفاسیر به نظر می‌رسد مشخصات این گوشی هوشمند کاملا مشابه جی 4 نبوده و آن‌طور که از گزارش وب‌سایت GFXBench مشخص است این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایش 5.2 اینچی مجهز به رزولوشن 1080 در 1920ز پیکسل بهره می‌برد. این رزولوشن، تراکم 424 پیکسل در هر اینچ را برای این گوشی هوشمند به دنبال خواهد داشت.

از سوی دیگر از تراشه اسنپ‌دراگون 615 در این گوشی هوشمند بهره گرفته شده است. این تراشه از پردازنده هشت هسته‌ای و واحد پردازش گرافیکی Adreno 405 بهره می‌برد. دو گیگا بایت رم، دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 5 مگاپیکسل در جلو از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است.g4s

با این اوصاف همچنان مشخصات زیادی از جی 4 اس ال‌جی نامشخص باقی مانده است. میزان فضای ذخیره‌سازی داخلی، ظرفیت باتری و مهم‌تر از همه قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار همچنان مشخص نیست. با این اوصاف با استناد به گزارشات پیشین به نظر می‌رسد در نیمه دوم ماه آتی میلادی شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند خواهیم بود.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.