گزارش اولیه مالی سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۵ اچ‌تی‌سی از بازگشت روزهای «خیلی بد» حکایت دارد!

شرکت اچ‌تی‌سی همچنان با روزهای خوب خود فاصله دارد. این شرکت در گزارش اولیه‌ مالی سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی از ضرر و زیان در مدت زمان یادشده پرده برداشت.

1

اچ‌تی‌سی پیش‌بینی کرده است که این شرکت تایوانی سه‌ماهه دوم را با ضرر عملیاتی NT$5.14  میلیارد دلار تایوانی (معادل 166 میلیون دلار آمریکا) به پایان خواهد برد که نشان دهنده یک سه ماهه منفی دیگر برای این شرکت سازنده گوشی‌های همراه است.

این سه‌ماهه که در تاریخ نهم نهم تیرماه به پایان رسیده است نشان از درآمد مجموع NT$22.01 میلیارد (1.07 میلیارد دلار) و مجموع ضرر پیش از پرداخت مالیات به میزان NT$8.03 میلیارد (256 میلیون دلار) دارد.

درآمد به ازای هر سهم نیز به میزان NT$9.70 (0.3 دلار) رسیده است. این گزارش اولیه مربوط به سه ماهه دوم سال جاری، یک تضاد کامل با سه‌ماهه پیش که در واقع یک نقطه عطف برای اچ‌تی‌سی به شمار می‌رفت است.

باید منتظر ماند و دید در هفته‌‌های آتی و با انتشار کامل گزارش، چه تغییراتی در این آمار و ارقام مشاهده خواهد شد. با این اوصاف به‌نظر می‌رسد در گرمای تابستان سال جاری حال و روز خوشی برای این شرکت تایوانی در انتظار باشد.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    تا زمانی که اچ تی سی ویندوز موبایل کار میکرد غولی بود

    از زمان عرضه Desire
    به این طرف همش پسرفت داشته