آموزش دانلود از اپل‌موزیک و گوش دادن به آنها به صورت آفلاین

همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام کردیم، شرکت اپل چندی پیش هم‌زمان به عرضه رسمی iOS 8.4 از سرویس استریم موزیک جدید خود که قرار است با رقبایی همچون Google Play Music Spotify, Deezer و Pandora رقابت کند پرده برداشت.

0
کاربرانی که نسخه پلتفرم دستگاه خود را به iOS 8.4 ارتقا داده‌اند، هم از طریق اپلیکیشن آیفون و هم از نسخه جدید نرم‌افزار آیتونز قادر خواهند بود برای سه ماه اول به صورت رایگان از امکانات اپل موزیک استفاده کنند، این در حالی است که استمرار این امر مستلزم پرداخت ماهانه 9.99 دلار می‌باشد.یکی از قابلیت‌های ویژه‌ای که اپل موزیک برای کاربرانی که در اتصال دائم به شبکه پهن باند و وای‌فا مشکل دارند ارائه کرده است، امکان گوش دادن به قطعات موسیقی به صورت آفلاین است. برای دانلود قطعه مورد نظر از اپل‌موزیک و گوش دادن به آنها به صورت آفلاین می‌توانید از روش ذیل استفاده نمایید:

  • در وهله اول پس از برگزیدن قطعات موردعلاقه خود، برای باز کردن منوی امکانات بر روی سه نقطه در سمت راست پایین صفحه تَپ کنید.
  • در منوی جدید باز شده چندین گزینه وجود دارد که در بین آنها بایستی “Make available offline” را انتخاب نمایید.

 

  • در هنگام باز کردن قطعه یا قطعات مورد نظر، صحت انجام کار با یک تیک نشان داده خواهد شد.
    Step-3
  • علاوه بر این، آلبوم، پلی لیست و یا قطعاتی که آنها را دانلود کرده‌اید از سربرگ “Your Music” نیز قابل روئیت خواهد بود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.