طرح اولیه از کنسول بازی ترکیبی نینتندو پلی‌استیشن!

آیا از این واقعیت خبر داشتید که سونی و نینتندو پیش از تولید N64 و پلی‌استیشن همکاری مشترکی باهم داشتند؟ نکته جالب اینکه نتیجه کار نیز طرح اولیه یک کنسول منحصر به فرد بوده است.

0

یکی از کاربران وب‌سایت Reddit نسخه اولیه از یک کنسول ترکیبی نینتندو پلی‌استیشن را در معرض نمایش گذاشته که به نظر می‌رسد تنها 200 عدد از آن در سراسر دنیا وجود داشته است.02_meet-nintendo-playstation-prototype 03_meet-nintendo-playstation-prototype

همکاری نینتندو و سونی در سال‌های دهه 1990 با هدف تولید یک کنسول بازی آغاز شد. این همکاری مدت زیادی دوام نداشت و پس از آن نینتندو بر روی مدل N64 و سونی نیز بر روی تولید اولین مدل پلی‌استیشن تمرکز کردند.05_meet-nintendo-playstation-prototype 07_meet-nintendo-playstation-prototype

اما اکنون نسخه اولیه از یک کنسول ترکیبی حاصل همکاری این دو شرکت در جعبه‌ای متعلق به یکی از کارمندان قدیمی نینتندو یافت شده است. با بهره‌گیری از یک کنترلر به سبک SNES، یک کارتریج و یک شکاف ویژه استفاده از دیسک، ظاهر دستگاه حاکی از آن است که برای مدت زیادی مورد استفاده قرارنگرفته است. از سوی دیگر مالک دستگاه نیز اعلام کرده با توجه به در اختیار نداشتن کابل و آداپتور ویژه برق، استفاده از آن ممکن نیست.

tweaktown

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.