آپدیت اندروید 5.1 نسخه دولوپر اچ‌تی‌سی وان M9 عرضه شد

بعد از اینکه نسخه اپراتور مخابراتی اسپرینت پرچم‌دار اچ‌تی‌سی یعنی وان M9 در اوایل ماه‌جاری به‌روزرسانی اندروید نسخه 5.1 آب‌نبات‌چوبی را دریافت کرد، حالا نوبت به نسخه آنلاک دولوپر (مخصوص توسعه‌دهندگان) این پرچم‌دار می‌رسد که این به‌روزرسانی را دریافت کند.

0

اچ‌تی‌سی وان M9 نسخه دولوپر، یک مدل خاص و ویژه است که برای نصب و آزمایش رام‌های سفارشی و کاستوم، بوت‌لودر آن قفل نیست. کمی عجیب به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی حالا برای عرضه به‌روزرسانی این گوشی‌هوشمند دست به کار شده است، چرا که معمولاً مدل‌های دولوپر اچ‌تی‌سی اولین گوشی‌هایی هستند که به‌روزرسانی‌ نرم‌افزاری را دریافت می‌کنند، خصوصاً در آمریکا این روند تاکنون برقرار بوده است.

این به‌روزرسانی تغییرات اندکی را در هسته سیستم‌عامل اندروید به وجود آورده و بهبودهایی را در نسخه 7.0 رابط کاربری اختصاصی اچ‌تی‌سی، سنس، به همراه داشته است. از جمله این تغییرات می‌توان به اضافه شدن امکان تغییر غلظت رنگ صفحه‌نمایش، بهبود عملکرد داده‌ها، افزایش عمر باتری، بهینه‌سازی و مدیریت دمای دستگاه و بهبود عملکرد دوربین اشاره کرد.

بر اساس گزارش‌ها، کیفیت تصاویر گرفته شده توسط وان M9 پس از دریافت به‌روزرسانی به میزان قابل توجهی افزایش داشته است. حجم این آپدیت چیزی در حدود 800 مگابایت بوده که کمی زیاد به نظر می‌رسد. بعد از انجام به‌روزرسانی، نسخه نرم‌افزار دستگاه به بیلد 2.8.617.4 تغییر خواهد یافت. شما برای درک بهتر تغییرات و بهبودهای صورت گرفته می‌توانید تصاویری از قبل و بعد به انجام به‌روزرسانی تهیه کنید.

هنوز در مورد زمان عرضه این به‌روزرسانی برای سایر نسخه‌های اصلی این پرچم‌دار اچ‌تی‌سی اطلاعاتی در دست نیست اما با توجه به اینکه نسخه اسپرینت این گوشی هوشمند در اوایل هفته جاری میلادی، به‌روزرسانی را دریافت کرده است، احتمالاً زمان زیادی طول نخواهد کشید که این آپدیت برای سایر مدل‌های وان M9 عرضه گردد.

phandroid

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.