گوشی هوشمند Oppo Mirror 5s رسما رونمابی شد

شرکت چینی Oppo روز گذشته از یک گوشی هوشمند میان رده رونمایی کرد. Oppo Mirror 5s که در چند وقت اخیر شاهد لورفتن تصاویر تبلیغاتی آن پیش از معرفی رسمی بودیم، قرار است با بهره بردن از اندروید 5.1 و تجهیز به رام اختصاصی Color OS 2.1 از هفته آینده در بازار تایوان عرضه شود.

0

همان‌گونه که گفته شد، گوشی هوشمند Oppo Mirror 5s یک میان رده بوده پس بالطبع نباید از آن توقع داشتن سخت‌افزاری خارق‌العاده را داشته باشیم.

بر این اساس Oppo Mirror 5s دارای صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل است و قلب آن را پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 410 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده و با حداکثر فرکانس 1.2 گیگاهرتز کار خواهد کرد در کنار 2 گیگابایت حافظه رم به تپش در خواهد آورد. این محصول با ابعاد 143.4 در 71.2 در 7.65 میلی‌متر و وزنی معادل 160 گرم یکی از باریک‌ترین میان رده‌های بازار به شما می‌آید.

The-Oppo-Mirror-5s (1)

در ساخت قاب پشتی  Oppo Mirror 5s از الگوی کریستال مانند استفاده شده که در نگاه اول بسیار شکننده به نظر می‌رسد، این در حالیست که فریم فلزی آن استحکام خوبی را در برابر ضربات احتمالی ایجاد کرده است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این میان رده Oppo می‌توان به 16 گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان با فناوری LTE، دوربین اصلی 8 مگا پیکسلی مجهز به فلاش ال‌ای‌دی، دوربین سلفی با وضوح 5 مگا پیکسل و باتری  2420 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

همان‌گونه که گفته شد Mirror 5s صرفاً در بازار تایوان عرضه می‌گردد، با این حال هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت احتمالی آن از سوی شرکت سازنده منتشر نگردیده است.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.