آپدیت اندروید ۵.۱ نسخه دو سیم‌کارت گلکسی اس 6 سامسونگ از راه رسید

به‌روزرسانی اندروید 5.1 برای نسخه دو سیم کارت پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 6 عرضه شد.

2

در زندگی روزمره برخی از افراد هستند که محبوب‌‌تر از بقیه می‌شوند. این مسئله می‌تواند به عوامل و فاکتورهای بسیاری وابسته باشد. برخی از این عوامل عبارت‌اند از: برخورداری از وضعیت و طبقه اجتماعی بالا، ثروت، شخصیت، جاذبه، خوش‌قول بودن، شغل و بسیاری فاکتورهای دیگر که بسته به مکان و زمان ممکن است متفاوت باشد. این مسئله در دنیای گوشی‌های هوشمند نیز وجود دارد. بعضی از گوشی‌ها با خصوصیات مورد نظر کاربران عرضه می‌شوند و به طرز فوق‌العاده‌ای به محبوبیت می‌رسند. به گونه‌ای که دیگران تصور می‌کنند نمونه منحصر به فردی است که در صورت عدم تصاحب آن شانس بزرگی را از دست خواهند داد اگرچه خود مالک یکی از گوشی‌های مشابه و هم‌رده آن باشند.

می‌توان گفت که گلکسی اس 6 دوسیم‌کارت سامسونگ چنین گوشی است. اگرچه شاید نتواند نیاز تمام کاربران را حتی با وجود اینکه یکی از گوشی‌های رده‌بالا محسوب می‌شود، بر طرف نماید اما تنها با در نظر گرفتن سخت‌افزار این گوشی می‌توان گفت که از حد متوسط انتظار کاربران بالاتر است اما در هر صورت از زمان انتشار نتوانسته است عنوان محبوب‌ترین گوشی را از آن خود نماید. با این حال خوب است بدانید که این گوشی با دریافت نسخه 5.1.1 اندروید آب‌نبات‌چوبی مدت زمان بیشتری در گردونه رقابت باقی خواهد ماند.

s6-duos

این گوشی نسخه دو سیم‌کارته گلکسی اس 6 سامسونگ است و مشابه همتای تک سیم‌کارت خود این به‌روزرسانی را دریافت خواهد کرد. برای انجام این کار طبق معمول ابتدا باید اقدامات و احتیاط‌های لازم صورت پذیرد. شما باید مطمئن شوید که باتری گوشی برای عملیات دریافت به‌روزرسانی کافی است، از اطلاعات مهم خود بکاپ تهیه نمایید و سپس از طریق وای‌فای نسخه به‌روزرسانی را دریافت نمایید. لازم به ذکر است که حجم فایل کلی دریافتی حدودا 620 مگابایت خواهد بود.

این به‌روزرسانی تغییراتی را در رابط کاربری و بهبود ثبات سیستم و همچنین بهبود عملکرد به‌همراه داشته است.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. behnam می‌گوید

    سلام من دو تا نگرانی دارم.یکی مشکل رم که می گهتن یه اپدیت اومد واسش نمی دونم ئاسه دو سیم هم اومد یا نه.یه نگرانیم راچع به اپدیت.واقعا اومد؟

  2. آرین می‌گوید

    فقط بگین معضل مولتی تسکینگ توی این ابرگوشی! پرچمدار! سامسونگ حل شده? یا ماست مالی?
    فکر کن فیلشکن رو میمیمایز کنی بسته میشه!!!
    3میلیوووون
    اووفففف
    مگه میشه?!
    مگه داریممم?!