درز تصاویر گوشی هوشمند Galaxy J1 Ace سامسونگ

سامسونگ از دیرباز علاقه خاصی به تولید گوشی های میان رده داشته، از این رو به طور منظم هرچند یک بار شاهد معرفی خانواده جدیدی از سوی این شرکت کره‌ای هستیم که به نوعی سعی می‌کنند کاستی‌های سری پیشین را جبران نمایند.

0

حدود شش ماه پیش سامسونگ سری جدیدی از گوشی های میان رده خود را تحت عنوان گلکسی جی معرفی کرد؛ در همین راستا امروز اطلاعاتی به دست آمده که نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک اعضای دیگری از این خانواده معرفی خواهد شد.

بر این اساس از گوشی هوشمند Galaxy J1 Ace سامسونگ که هم‌اکنون با کد داخلی SM-J110F شناخته می‌شود می‌توان به عنوان نسخه به‌روز شده افزاری گلکسی جی 1 یاد کرد که صد البته با قیمتی بالاتر از این محصول راهی بازار خواهد شد. هرچند هنوز اطلاعاتی بیشتری در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این میان رده سامسونگ منتشر نگردیده، با این حال هفته گذشته یکی از خرده فروشی‌های چینی به طور اتفاقی محصولی را تحت عنوان Galaxy J1 Pop را بر روی وب‌سایت خود قرار داد که احتمالاً نسخه جهانی Galaxy J1 Ace است.

Samsung-Galaxy-Ace-J1

در کنار این موضوع، منابع نزدیک به سامسونگ گزارش داده‌اند که این شرکت در همین حین مشغول کار بر روی عضو دیگری از سری جی با نام Galaxy J2 است که نسبت به مدل قبلی دارای مشخصت سخت‌افزاری نسبتاً قدرتمندتری همچون صفحه‌نمایش 4.7 اینچی با وضوح فول‌ اچ‌دی، پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس کار 1.2 گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دائمی است. این محصول که هم‌اکنون با کد داخلی SM-J200F شناخته می‌شود، احتمالا در سه ماه سوم سال جاری با بهره بردن از اندروید 5.1.1 راهی بازار می‌شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.