انتشار برنامه ویژه اپل واچ خودروهای هیوندای با قابلیت کنترل از راه دور

اگر خودرو هیوندای و ساعت اپل دارید خبر خوش این است که هم‌اکنون به امکانات تازه‌ای برای برقراری ارتباط میان این دو دسترسی دارید:  قابلیت کنترل از راه دور با بستن ساعت به مچ دست.

0

همانطور که در جریان هستید اپلیکیشنِ اندروید ویر کمپانی کره‌ای هیوندای موسوم به Blue Link که اوایل سال جاری منتشر شد به کاربران اجازه می‌داد تا با استفاده از این اپ خودرو و چراغ‌های آن‌را خاموش/روشن کرده، درب خودرو را قفل یا باز کنند و بوق آنرا به صدا درآورند، پارک کنند و به امدادگران بین جاده‌ای خرابی خودروشان را گزارش کنند. حالا اپلیکیشن اپل‌واچ در دسترس است که به رانندگان قابلیت‌هایی جهت کنترل خودروهای هیوندای را می‌دهد.bluelink

اپلیکیشن Blue Link سازگار با ساعت اپل هم‌اکنون در اپ‌استورِ iOS در دسترس بوده و تمامی خصوصیات نسخه اندروید پوشیدنی را دارد و حتی می‌توانید دستورات صوتی به آن بدهید. به عنوان مثال  “ماشینم را روشن کن”، “ماشینم را پیدا کن”.

برای استفاده از نسخه‌ی اپل‌واچ باید یک دستگاه آیفون ، اشتراک Blue Link و یک خودرو سازگار با این پلتفرم را نیزداشته باشید. اپلیکیشن Blue Link جدید بر روی تمام خودروهای مجهز به Blue Link و حتی خودروهای 2012 شرکت هیوندای موسوم به سوناتا کار می‌کند.

Pocket-lint

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.