شیائومی وارد بازی بزرگان می‌شود، تایید فروش 34.7 میلیون دستگاه گوشی هوشمند

بر اساس گزارشی که یک هفته بیشتر از انتشار آن نمی‌گذرد، شیائومی در نیمه اول سال میلادی جاری کار و بار سکه‌‌ای داشته است و توانسته در این بازه زمانی حدود ۳۵ میلیون دستگاه گوشی همراه روانه بازار کند.

0

ناگفته نماند گفته می‌شود که ۳۵ میلیون دستگاه گوشی توسط شیائومی به بازار عرضه شده اما هنوز این تعداد گوشی به فروش نرسیده است و بین این دو امر تفاوت وجود دارد. جالب اینجاست که شیائومی مدعی است واقعاً‌ این تعداد گوشی را به فروش رسانده است و در کنفرانس خبری این امر را به صورت رسمی تایید کرد. اگر بخواهیم نگاه دقیق‌تری به آمار داشته باشیم باید گفت که این شرکت تعداد ۳۴ میلیون و هفتصد هزار گوشی همراه هوشمند تنها در نیمه اول سال جاری میلادی به فروش رسانده است و با یک حساب دو دو تا چهارتای ساده می‌توان پیش‌بینی کرد این شرکت تا پایان سال میلادی به فروشی حدود ۷۰ میلیون دستگاه گوشی دست پیدا کند.
شیائومی پارسال توانست حدود ۳۳ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند در چین را از آن خود کند، لی جان (Lei Jun)، مرد شماره یک شیائومی، مدعی است این آمار با توجه به رکودی که در بازار گوشی‌های هوشمند وجود دارد واقعاً‌ مثال زدنی است. این آمار از حضور پر رنگ شیائومی در بازار و عزم این شرکت برای فروش بیشتر خبر می‌دهد، شیائومی توانست کفه ترازوی سهم فروش گوشی‌های همراه را در چین به نفع خود تغییر دهد و از رقیب دیرینه خود سامسونگ پیشی بگیرد.
ناگفته نماند که این تعداد فروش مربوط به بازار گوشی‌های هوشمند در آسیا است و شیائومی هنوز به بازارهای جهانی آن‌طور که باید و شاید راه پیدا نکرده است، با این حساب اگر پای این تولید کننده موبایل به سایر کشورها و حتی آمریکا باز شود بدون شک شاهد آمار بهتری از فروش محصولات شیائومی خواهیم بود.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.