آی‌پادهای جدید اپل 23 تیرماه با حافظه ‌ذخیره‌سازی کمتر معرفی خواهند شد

امروز صبح عکس‌هایی از آی‌پادهای جدید، از طریق آپدیت جدید آیتونز منتشر شد. درون نسخه 12.2 از آیتونز، کاربران می‌توانستند 3 رنگ جدید از آی‌پاد تاچ، آی‌پاد نانو و آی‌پاد شافل را مشاهده کنند.

0

این رنگ‌ها صورتی، آبی و البته طلایی که اندکی پررنگ‌تر از معمول هستند تا با آیفون و اپل واچ هم‌خوانی داشته باشند. انتظار می‌رود که این سه رنگ جدید آی‌پاد، در اپل استور و مغازه‌های بیرون در 23 تیر برای خرید علاقه‌مندان، آماده باشد.

احتمال می‌رود که این دستگاه‌های جدید، حافظه کمتری نسب به مدل‌های قبلی خود داشته باشند. مخصوصاً آی‌پاد تاچ، زیرا به علت افزایش سرویس‌های پخش آنلاین موزیک مثل خود اپل موزیک و کم شدن نیاز به ذخیره آهنگ‌ها، حافظه داخلی کمتری خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست که آی‌پاد نانو چگونه قرار است از حافظه کمتر بهره ببرد. آی‌پاد شافل نیز بیشتر به وسیله‌ای برای کنترل آیفون بدل خواهد شد تا اینکه دستگاهی جدا برای پخش موزیک باشد.

این آپدیت تنها تغییرات رنگ را همراه نخواهد داشت و به اپل موزیک هم مربوط می‌شود.

ارائه سری جدید آی‌پادها، ادامه دادن برنامه آپدیت‌های کمتر از حد معمول برای آی‌پاد است. سال گذشته آی‌پاد تاچ به‌روزرسانی شد، قیمت آن کاهش یافت و در 5 تیرماه سال گذشته، دوباره عرضه شد. احتمالاً امسال با توجه به‌ عکس‌هایی که در آیتونز دیده شد، در 23 تیر عرضه بشود.

اگر شرکت اپل بخواهد که آی‌پاد را همچنان تولید کند، لازم است تغییرات بزرگی را هم در آن به وجود بیاورد. یکی از این تغییرها کاهش قیمت آن به خاطر اجزای داخلی که توانایی همکاری با اپل موزیک را داشته باشند است. اکنون، وقت صحبت از سرویس‌ها است، نه قابلیت‌هایی که همیشه کار کنند.

slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.