بیلد 10159 ویندوز 10 دسکتاپ، رابط کاربری جدید صفحه ورود را به همراه دارد

مایکروسافت روز گذشته ویندوز اینسایدر ها را با انتشار بیلد 10159 شگفت‌زده کرد، زیرا این اتفاق تنها پس از یک روز از انتشار بیلد ۱۰۱۵۸ ویندوز ۱۰ دسکتاپ رخ می‌دهد.

0

به گفته مدیر بخش اینسایدر های ویندوز 10 مایکروسافت Gabe Aul، بیلد 10159 برای اینسایدر های گروه Fast قابل دریافت و آزمایش است. برخلاف بیلد ۱۰۱۵۸، این نسخه از پیش نمایش ویندوز 10 قابلت های محسوسی را برای کاربران به ارمغان نیاورده اما نسبت بیلد های رسمی و غیر رسمی گذشته پایدارتر بوده و سریع‌تر عمل می‌کند. بنا بر گفته گابریل حدود ۳۰۰ مشکل در بیلد ۱۰۱۵۹ رفع شد و رابط کاربری آن به نسخه نهایی بسیار نزدیک است.

اما بر اساس گزارش وب‌سایت Neowin، یکی از چشمگیرترین تغییرات اعمال شده در بیلد 10159 ویندوز 10 دسکتاپ، تغییر رابط کاربری هنگام ورود به سیستم‌عامل و قرارگیری پس‌زمینه رسمی ویندوز 10 در آن است. برخلاف ویندوز 8.1، در صفحه ورود به محیط سیستم‌عامل ویندوز 10 تصویر کاربر در قالبی دایره‌ای شکل در وسط صفحه قرار می‌گیرد و فرد می‌تواند با استفاده از اطلاعات حساب مایکروسافت خود به داخل محیط کاربری لاگین کند.

screen_shot_2015-06-30_at_7.26.44_pm_story

در بیلد ۱۰۱۵۹ برای اولین بار تصویر زمینه پیش‌فرض ویندوز ۱۰ که چند روز پیش ویدیو فرآیند ساخت آن منتشر شد، حضور دارد و شما می‌توانید آن را به عنوان تصویر زمینه انتخاب کنید.به گفته Aul، کاربرانی که از بیلد ۱۰۱۵۸ استفاده می‌کنند، ممکن است در هنگام به‌روزرسانی با خطای 0x80246017 مواجه شوند که در این صورت با انجام یک بار راه‌اندازی مجدد دستگاه، مشکل برطرف خواهد شد. البته بروز این سناریو بسیار نادر است و مانعی برای دریافت به‌روزرسانی‌های جدید برای اینسایدر ها محسوب نمی‌شود. این بیلد جدید نیز طبق روال گذشته ابتدا برای اینسایدر های گروه Fast در دسترس قرار گرفته و اینسایدر های Slow برای دریافت آن باید مدتی صبر کنند.

pcworld

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.