برنامه‌ریزی هواوی برای فروش 40 میلیون گوشی هوشمند سری Honor

هوآوی 20 میلیون از گوشی‌های هوشمند سری Honor خود را در نیمه اول سال جاری میلادی به فروش رسانه است و باید تا 11 دی‌ماه امسال به هدف فروش 40 میلیونی از گوشی‌های خود و به دو برابر میزان فروش در سال 2014 میلادی رسیده باشد.

1

رئیس گوشی هوآوی سری Honor آقای George Zhao، در رونمایی از Honor 7 در پکن پایتخت چین اعلام کرده که فروش گوشی‌های Honor برای هوآوی بالغ‌بر 2.6 میلیارد دلار در نیمه اول سال جاری میلادی درآمد داشته است.

هوآوی که چهارمین تولیدکننده گوشی در دنیاست، در دو سال گذشته مبالغ زیادی را بر تبدیل کردن Honor به برندی جدا سرمایه‌گذاری کرده تا بتواند نظر مشتریان جوان و مد روز را از شرکت شیائومی که در پکن قرارگرفته، به سمت خود برگرداند.

Zhao گفت که انتظار داشته 15% یا 6 میلیون از فروش امسال این گوشی‌ها از خارج و مخصوصاً در چین انجام شده باشد.

از هوآوی که گوشی‌هایی مناسب کاربران تجاری نیز تحت برند خودش به فروش می‌رساند، انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اعلام کند که فروش گوشی‌هایش در چین طبق برنامه امسال، دو برابر شده باشد. این کمپانی فروش 100 میلیونی از تمام گوشی‌های هوشمندش را در سال جاری میلادی، هدف گرفته است.

خوش‌بینی این کمپانی که از شهر صنعتی شنژن در جنوب چین ناشی می‌شود، با دید صنعتی که می‌گوید فروش گوشی‌های هوشمند در چین بعد از اشباع شدن بازار کاهش خواهد یافت و شرکت‌ها در جای دیگری به دنبال سود خواهند بود، در تضاد است.

شیائومی قرار است در روز سه‌شنبه میزبان رویداد خبری در سائوپائولو باشد تا فروش محصولات خود را در برزیل آغاز کند. این جدیدترین بازاری است که شیائومی بعد از هند هدف گرفته است.

مدیر اجرایی شیائومی یعنی Lei Jun، عنوان کرده که این شرکت فروشی بین 80 تا 100 میلیون دستگاه از گوشی‌هایش را برای سال جاری میلادی، هدف گرفته است.

gadgets.ndtv

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. sarw می‌گوید

    همه امکانات گوشی های هوآوی عالیه به غیرازدوربین که افتضاهه اگه کیفیت دوربین های هواوی خوب بشه فروشش خیلی بالاترمیره…