اپل احتمالا از ظرفیت‌های ذخیره‌سازی داخلی بالاتری در آیفون‌های بعدی خود بهره خواهد برد

در حال حاضر شرکت اپل آیفون‌های تولیدی خود را در قالب نسخه‌های مجهز به حافظه‌های داخلی 16، 64 و 128 گیگابایتی به فروش می‌رساند. پیش از این حافظه داخلی 64 گیگابایتی بیشترین فضای در نظر گرفته شده توسط اپل بود اما پس از تبدیل نسخه 64 گیگابایتی به مدل میانه جدول و حذف نسخه 32 گیگابایتی، نسخه 128 گیگابایتی بیشترین فضای ذخیره‌سازی را در آیفون به خود اختصاص می‌دهد.

0

با این اوصاف به‌نظر می‌رسد احتمال تغییر این روند در آینده‌ای نزدیک وجود دارد. گزارش منتشر شده از سوی The Korea Times اینگونه عنوان کرده که اپل احتمالا در اندیشه افزایش فضای ذخیره‌سازی داخلی در نسل جدید آیفون‌های خود است تا این مقدار را از 128 گیگابایت فعلی افزایش دهد. به‌نظر می‌رسد این شرکت در حال مذاکره با شرکت سامسونگ به‌منظور افزایش این مقدار فضای ذخیره‌سازی است.

این گزارش ادعا می‌کند هر دو شرکت یادشده در حال گفتگو بر سر قیمت و البته عرضه این قابلیت جدید هستند اما هنوز مشخص نیست این مقدار افزایش فضا نهایتا چه نتیجه‌ای دربر خواهد داشت. با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد اپل قصد دارد آیفون جدید خود را در قالب یک نسخه جدید مجهز به حافظه داخلی 256 گیگابایتی روانه بازار کند. علت این تصمیم هنوز مشخص نیست اما عرضه سرویس اپل موزیک می‌تواند دلیلی منطقی به‌منظور افزایش حافظه داخلی در جهت ذخیره حجم بیشتر محتوای موسیقی بر روی آیفون باشد.

از سوی دیگر با توجه به تغییر دیدگاه و تمرکز اپل از آی‌پاد به آیفون، به عنوان پخش کننده موسیقی، به‌نظر می‌رسد اپل قصد دارد زمینه را برای مساعد شدن بیش از پیش استفاده از این دستگاه در زمینه موسیقی مهیا کند. با این اوصاف مشخص نیست این افزایش حافظه چه تاثیری بر روند قیمتی نسل جدید آیفون خواهد داشت.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.