گوگل در ده سالگی سرویس گوگل‌ارث دو قابلیت جدید به آن اضافه کرد

باور این مسئله که ده سال از عرضه گوگل ارث می‌گذرد کمی سخت است. نرم‌افزاری که با گذشت زمان رفته رفته بالغ‌ شد و قابلیت‌های بیشتری به آن افزوده شد اکنون مورد استفاده کاربران زیادی در سراسر جهان قرار می‌گیرد. شرکت گوگل به‌منظور گرامی‌داشتن ده‌سالگی این نرم‌افزار قدرتمند، دو قابلیت جدید به این برنامه افزوده است.

0

اولین قابلیت عرضه شده که Voyager نام دارد در نسخه دسکتاپ گوگل ارث قابل استفاده بوده و به‌گونه‌ای طراحی شده تا بتوانید زیباترین و جدیدترین تصاویر در سراسر دنیا را مشاهده و در میان آن‌ها کاوش کنید. این تصاویر در پنچ دسته شامل استریت ویوو، ارث ویو، شهرهای سه‌بعدی، به‌روزرسانی‌های ماهواره‌ای تصاویر و تورهای شاخص دسته‌بندی شده‌اند.Google-Chrome-Extension-Store-03-Sharing

علاوه بر این، مجموعه تصاویر ارث ویوو شاهد یک به‌روز رسانی جدید است که البته نمی‌توان آن‌را یک قابلیت جدید دانست و بیشتر چیزی شبیه به توسعه یک قابلیت موجود است. شرکت گوگل اعلام کرده کتابخانه موجود را به‌منظور افزودن 1500 منظره از هر قاره ارتقا داده است. نکته مهم‌تر اینکه می‌توانید به تمامی این تصاویر از طریق افزونه مرورگر کروم و یا از طریق گالری تحت وب‌ دسترسی داشته باشید.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.