اندروید M احتمالا بهمراه گوشی نکسوس ال‌جی با نام Angler عرضه خواهد شد

در رویداد I/O 2015، شرکت گوگل دیدگاه خود در خصوص حضور اندروید در بازار گوشی‌های هوشمند در سال 2016 را تشریح کرد. پلتفرم جادویی مخصوص گوشی‌های هوشمند یعنی اندروید، در حال حاضر بر روی بیش از یک میلیارد دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد و سیاست‌های گوگل بر افزایش این تعداد تاکید دارند.

0

با این اوصاف نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید هنوز هیچ لقب و عدد رسمی به‌خود نگرفته و از آن با نام اندروید ام یاد می‌شود. آن‌طور که از شواهد پیداست این نسخه از سیستم‌عامل اندروید به همراه یک گوشی هوشمند جدید سری نکسوس معرفی خواهد شد.

پیش از این اخباری مبنی بر عرضه دو دستگاه نکسوس جدید یکی با همکاری ال‌جی و دیگری با همکاری هواوی منتشر شده بود. ال‌جی و گوگل پیش از این نیز نکسوس مشترکی را روانه بازار کرده بودند اما این اولین باری است که گوگل از یک شرکت چینی می‌خواهد نکسوس جدید را آماده ورود به بازار کند.

آن‌طور که در خبرهای غیررسمی عنوان شده اندروید ام بر روی نکسوس تولیدی ال‌جی که با کد LG Angler از آن یاد می‌شود و قراراست مشخصات بالا در مقابل قیمت پایین را برای کاربران به ارمغان بیاورد مورد استفاده قرارخواهد گرفت.

به‌نظر می‌رسد این گوشی جدید از صفحه‌نمایش Quad HD با اندازه‌ای بزرگ‌تر از 5 اینچ بهره ببرد و از سوی دیگر به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ دراگون 810 و سه گیگابایت رم و البته پشتیبانی از یو‌اس‌بی نوع C مجهز شود. با این تفاسیر تا زمانی که تاییدی از سوی گوگل در این خصوص منتشر نشود نمی‌توان با قاطعیت در مورد این خبر اظهارنظر کرد.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.