نتایج بنچمارک GFXBench استفاده از اسنپ‌دراگون 810 SoC در لومیا 940 ایکس‌ال را تائید می‌کند

گزارش‌های منتشر شده از نتیجه بنچ‌مارک GFXBench از به کارگیری چیپست اسنپ‌دراگون 810 در گوشی بعدی مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل مایکروسافت حکایت دارد.

0

در این نتایج به مدل SoC این چیپست اشاره نشده اما پردازنده گرافیکی آدرِنو 430 در کنار چیپست اسنپ‌دراگون 810 در این لیست به چشم می‌خورد. آنچه در این گزارش‌ها پیداست از صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل برای گوشی مایکروسافت لومیا 940XL حکایت دارد.

این نکته را نیز باید در نظر داشت که قبل از این شایع شده بود لومیا 940XL به ۳ گیگابایت رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز باشد اما نتایج بنچ‌مارک منتشر شده اخیر از وجود ۱.۵ گیگابایت رم و ۱۴ گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی خبر می‌دهد، البته با توجه به مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار احتمال می‌دهیم شایعه ابتدایی در خصوص وجود ۳ گیگابایت رم در این گوشی صحت بیشتری داشته باشد.

lumia 940 XL benchmark
مایکروسافت پرچمدار جدید خود را دست خالی روانه بازار نمی‌کند و لومیا 940XL به دوربینی از نوع ۲۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و در قسمت جلو دوربینی ۵ مگاپیکسلی وظیفه عکس‌‌برداری سلفی را به عهده خواهد داشت. اسکن عنبیه چشم نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که انتظار می‌رود مایکروسافت آن‌را برای پرچمدار جدید خود در نظر بگیرد.

گوشی‌های مایکروسافت لومیا 940 و لومیا 940XL اولین محصولات مایکروسافت هستند که با ویندوز ۱۰ موبایل روانه بازار خواهند شد و به این ترتیب انتظار می‌رود در مهر ماه سال جاری شاهد ورود پیش‌قراوان جدید مایکروسافت به کارزار گوشی‌های همراه هوشمند باشیم.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.