عقب‌نشینی سامسونگ؛ آپدیت ویندوز در لپ‌تاپ‌های این شرکت دوباره فعال می‌شود

چند روز پیش مشخص شد که لپ‌تاپ‌های سامسونگ، آپدیت ویندوز را غیرفعال کرده‌اند. برای افرادی که با ویندوز آپدیت آشنایی ندارند، این برنامه‌ای است که درون هر نسخه از ویندوز قرار گرفته تا به جست‌وجوی جدیدترین آپدیت‌های ویندوز بپردازد و به کاربر در به‌روز نگه داشتن کامپیوتر کمک کند.

0

اما سامسونگ تصمیم گرفت که روند آپدیت ویندوز را غیرفعال کرده و از ابزار نرم‌افزاری آپدیت خود با نام SW Update به جای آن استفاده کند. طبیعتاً بسیاری از کاربران مانند خود مایکروسافت از این کار راضی نبودند و حالا خبر خوب این است که سامسونگ با متوقف کردن این روند موافقت کرده است.

در بیانه‌ای، سامسونگ وعده داده در آپدیتی که برای SW Update بیرون خواهد داد، این برنامه از غیرفعال کردن آپدیت ویندوز دست خواهد برداشت. بنابر اعلام سامسونگ:

ما آپدیتی را به‌واسطه روند اطلاع‌رسانی برنامه آپدیت سامسونگ ارائه خواهیم داد تا در چند روز آینده، تنظیمات آپدیت ویندوز به حالت قبلی خود بازگردد.

برای افرادی که فکر می‌کنند چرا این موضوع اهمیت دارد، برنامه خود سامسونگ هیچ ایرادی ندارد، اما اینکه دستورات کاربر نادیده گرفته شوند، نگران‌کننده است.

اساساً اگر کاربر می‌توانست آپدیت‌های ویندوز را فعال کند، بعد از ریستارت کردن لپ‌تاپ، SW Update سامسونگ، دوباره آن را غیرفعال می‌کرد. تنها راهی که از طریق آن کاربر می‌توانست مطمئن شود که تنظیمات آپدیت ویندوز تغییر نمی‌کنند، حذف کردن برنامه SW Update بود. اگر صاحب یکی از لپ‌تاپ‌های سامسونگ هستید، بدانید این آپدیتی است که به آن نیاز خواهید داشت.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.