سونی احتمالا در حال ساخت اکسپریا زد 4 کامپکت با صفحه نمایش ۴.۶ اینچی 1080p است

یک گوشی اعلام‌نشده‌ی سونی به شماره مدل E5663، به تازگی در وب‌سایت‌های GFXBench و Geekbench مشاهده شد. معمولاً چنین چیزی ارزش گزارش را ندارد، اما ویژگی‌های این گوشی، آن را جالب‌توجه کرده است.

0

سونی E5663، از صفحه‌نمایش 4.6 اینچی با کیفیت 1080 در 1920 پیکسلی بهره می‌برد؛ بنابراین اولین گوشی سونی کمتر از پنج اینچ است که صفحه‌نمایشی با کیفیت 1080 پیکسل دارد.

علاوه بر این، گوشی جدید یک دوربین اصلی 20.7 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دارد که سونی قطعاً می‌تواند آن را گوشی‌  مناسب گرفتن تصاوی سلفی معرفی کند. به نظر می‌رسد باقی ویژگی‌ها شامل پردازنده 64  بیتی هشت هسته‌ای و MediaTek MT6795، سه گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم‌عامل اندروید آب‌نبات‌چوبی می‌شود.

rumored xperia z4 compact1

از ظاهر امر، می‌توان حدس زد که این گوشی با نام Xperia Z4 Compact عرضه شود. همان‌طور که شاید بدانید، گوشی Xperia Z3 Compact (که عکس آن در بالا قابل‌مشاهده است) از صفحه‌نمایش 4.6 اینچی با کیفیت 720 پیکسل استفاده می‌کند، بنابراین E5663 (با صفحه‌نمایش 4.6 اینچی و کیفیت 1080p) جایگزینی عالی خواهد بود.

البته الان هیچ راهی وجود ندارد که بگوییم سونی اصلاً قرار است یک Xperia Z4 Compact را تولید کند یا خیر! پس امکان دارد زمانی که E5663 به صورت رسمی اعلام شود، نامی متفاوت داشته باشد. از طرف دیگر E5663 در وب‌سایت Zauba که واردات و صادرات هندی را پیگیری می‌کند درج شده، پس امکان دارد که فقط در هند ارائه شود.

rumored xperia z4 compact

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.