این آپارتمان در مادرید اسپانیا بیشتر شبیه به یک چاقوی همه‌کاره سوئیسی می‌ماند

به دنبال بازسازی بدیع و نو از آپارتمانی به نام Didomestic در مادرید اسپانیا توسط شرکت معماری Elii، آپارتمانی دیگر را در قلب اسپانیا تغییر داده‌اند.

1

در یک مزایده، در تمام محیط این آپارتمان که Susaloon نام دارد، وسایل خانه قابل تا شدن جای‌داده‌اند تا میزان فضای در دسترس را به حداکثر برسانند.

این آپارتمان یا Susaloon که در سال 2014 تکمیل شد، نام خود را از صاحبش یعنی Susana به ارث برده است. متراژ آن 76.8 مترمربع است که این فضا را بین آشپزخانه، اتاق نشیمن، توالت، انبار، محل استراحت، اتاق پذیرایی و اتاق‌خواب تقسیم کرده است.

susaloon-elii-architects-6

این آپارتمان به علت انعطاف‌پذیری‌اش به چاقوی همه‌کاره سوئیسی که توسط معماران تولید شده باشد می‌ماند. از اثاثیه قابل تا شدن استفاده می‌کند و برآمدگی‌های مخفی زیادی برای انبار کردن وسایل، در گوشه و کنار آن قرار داده شده است.

این به صاحب‌خانه اجازه می‌دهد تا در هنگام مهمانی یا تمرین کردن یوگا، خانه را از وسایل اضافی خالی کند. این اثاث شامل تخت خواب، کمد، میز غذاخوری، میز اتو کشیدن و حتی یک میز مناسب برای انجام دادن طب سوزنی می­‌شود! محل کوچکی هم برای انجام کار دارد که در صورت عدم استفاده، از دید پنهان است. همچنین یک دیوار متحرک دارد که می‌توان برای جدا کردن اتاق، از آن استفاده کرد.

برای درک بهتر چگونگی کارکرد اثاثیه قابل تا شدن و طرح خانه، ویدئوی زیر را از عکاس معماری Miguel de Guzmán تماشا کنید.

gizmag

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. reza می‌گوید

    خخخخخخخخخ
    من رفتم اسید بخورم