آپدیت اندروید 5.1 برای Ascend P7 هواوی در راهست

از قرار معلوم برای دارندگان Ascend P7 هواوی خبرهای خوشی در راه است، هواوی رسماً تاکید کرد که دستی بر سر Ascend P7 خواهد کشید و این محصول آخرین آپدیت اندروید ۵.۱ آب‌نبات چوبی را دریافت می‌کند.

5

گفته می‌شود نسخه بتای آپدیت اندروید 5.1 برای Ascend P7 در اسپانیا و ایتالیا منتشر شده است و با این حساب دیری نخواهد پایید که نسخه نهایی این آپدیت در اختیار دارندگان این محصول هواوی قرار گیرد.

ناگفته نماند که در حال حاضر هواوی Ascend P7 از لحاظ نسخه اندروید زیاد هم از غافله عقب نیست و به اندروید ۴.۴ کیت‌کت مجهز است اما آپدیت جدید نسخه اندروید این محصول را به اندروید آب‌نبات چوبی ۵.۱ ارتقا خواهد داد، با این حساب دیگر خبری از آپدیت اندروید 5.0 برای Ascend P7 در کار نخواهد بود.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، هواوی Ascend P7 را حسابی تحویل گرفته و به غیر آپدیت سیستم‌عامل، رابط کاربری این محصول نیز به نسخه تازه از راه رسیده EMUI 3.1 مجهز خواهد شد، نسخه جدید رابط کاربری هواوی در حال حاضر برای هواوی P7 منتشر شده است.

گوشی هواوی Ascend P7 برای افرادی که دنبال محصولات تراز اول و جدید بازار نیستند گزینه بسیار مناسبی است، این محصول از لحاظ قیمتی نسبت به P8 مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

صفحه نمایش پنچ اینچی فول‌اچ‌دی در کنار پردازنده چهار هسته‌ای Kirin 910T به همراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت گوشی و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و دو گیگابایت رم با همراهی ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مشخصات سخت‌افزاری این گوشی ۶.۵ میلی‌متری را تشکیل می‌دهد.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. عرفان می‌گوید

    آقا چراملتو گذاشتین سرکار من حدود یکسالو نیم گوشیه هواوی پی هفت دارم هیچ اندرویدی براش نیامده اخه این چ وضعشه خداوکیلی

  2. izad می‌گوید

    دوستان دقت کنند اگر گوشی روت
    باشد به سختی آپدیت می شود بهتر است ابتدا unroot کنید

  3. سجاد می‌گوید

    داش من هر رامی که میخوام نصب کنم وقتی رو گزینه ارتقا میزنم مینویسه بعد 30 ثانیه به طور خودکار نصب قطع میشود و وقتی رو گزینه ارتقا میزنم بعد از 30 ثانیه این نوشته میاد

    verifying update package…

    FAIL

    تمام رام از بیلد 621 تا 853 امتحان کردم نمیدونم علتش چیه رام گوشیم B158
    خواهشا راهنمایی کنید و جواب بدین مرسی

  4. ملیکا می‌گوید

    منم پی ۷ دارم . چرا اپدیت ۵.۱ نمیاد براش:(

  5. جواد می‌گوید

    مدل گوشی من Ascend p7 L10 و خیلی از این مدل گوشی رو آپدیت کردن به اندروید جدیدتر اما برای من آپدیتی نیست !! علت چیه؟ آیا برای این مدل از هواوی هم آپدیت اندروید 5.1 میاد؟