HTC Aero احتمالا پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی است که تا ابتدای زمستان به بازار معرفی می‌کند

در اوایل ماه جاری میلادی، مدیرعامل شرکت اچ‌تی‌سی خانم Cher Wang جلسه‌ای عمومی را با سهام‌داران و سرمایه‌گذاران این شرکت، پیرامون عملکرد ضعیف اچ‌تی‌سی در سه‌ماهه گذشته برگزار کرد.

1

همان‌جا بود که وی به رونمایی از یک دستگاه قهرمان در پایان سال جاری میلادی اشاره کرد ولی جزئیات بیشتری را ارائه نداد. این خبر برای طرفداران و علاقه‌مندان به اچ‌تی‌سی که سال گذشته از وان M8 رضایت کامل داشته ولی امسال با رونمایی این شرکت از وان M9 مقداری ناامید شده‌ بودند، موجبات خوشحالی و امیدواری را فراهم کرد.

اگر توئیت‌های اخیر لودهنده مشهور سابق، @evaleaks (اوان بلاس) حقیقت داشته باشد، احتمالاً نام این دستگاه Aero خواهد بود. در اوایل این هفته توسعه‌دهنده معروف اندروید، LlabTooFeR که پیش از این جزئیات عرضه وان M9 پلاس را منتشر کرده بود، عنوان کرد که Aero در سه ماه پایانی سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. همچنین @Upleaks وجود این گوشی‌هوشمندی با این نام را تأیید کرده و احتمال داده است که Aero از چیپست اسنپدراگون 820 برخوردار باشد.

با آگاهی از این مسئله که Aero قرار است برای اچ‌تی‌سی نقش یک قهرمان را ایفا کند، می‌توان انتظار داشت که قبل از اینکه شایعات پیرامون این قهرمان رونق بگیرد، اچ‌تی‌سی از آن رونمایی خواهد کرد.

در حال حاضر باید منتظر بمانیم و ببینیم که با وجود پرچم‌داران رقیبی نظیر گلکسی نوت 5 سامسونگ و احتمالاً یک جفت نکسوس گوگل که در زمستان قدم به عرصه رقابت خواهند گذاشت، Aero چه دستاوردی را برای اچ‌تی‌سی رقم خواهم زد.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. nikravesh ali می‌گوید

    باسپاس ازهمه شما؛ارائه این سایت ورسالت شما غزیزان فهیم درارایه اخبار به عموم مردم جهان بنوبه خود قدر دانی میکنم.بااحترام شایسته Niki