هنگ‌آوتس گوگل یک میلیارد مرتبه نصب را در گوگل‌پلی پشت سر گذاشت

برنامه دیگری از گوگل برای سیستم‌عامل اندروید شاهد ثبت رکورد یک میلیارد نصب از طریق پلی‌استور است. این‌بار برنامه Hangouts در کنار برنامه‌ای مانند جی‌میل توانسته به این مهم دست یابد.

0

ظاهرا پیش از ورود هنگ‌اوتس ده برنامه توانسته‌اند در باشگاه یک میلیاردی‌ها قرارگیرند که تنها سه برنامه از این مجموع توسط گوگل تولید نشده‌اند و نکته جالب اینکه این سه برنامه توسط فیس‌بوک تولید شده‌اند که برنامه اصلی این شبکه اجتماعی، مسنجر و واتس‌اپ، برنامه‌های یادشده هستند. دو برنامه آخر به عنوان رقبای هنگ‌آوتس به حساب می‌آیند و البته خیلی موفق‌تر از این برنامه ظاهر شده‌اند.

GooglePlay-TopTen

با این اوصاف برتری هنگ آوتس نسبت به رقبای خود آن است که به‌طور پیش‌فرض بر روی دستگاه‌هایی که از سرویس‌های گوگل بهره می‌برند نصب شده و تعداد کاربرانی که از آن استفاده‌ای نمی‌کنند کم نیست و در صورتی که آمار کاربران استفاده کننده از این برنامه مورد بررسی قرارگیرد، تعجب نخواهیم کرد که از نظر تعداد کاربران فعال بعد از برنامه‌ای مانند واتس‌اپ قرارگیرد.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.