انفجار آیفون 6 اپل در هند با خوش‌شانسی صاحب دستگاه به خیر گذشت!

مردی هندی از توابع هاریانا (شهر گورگان) از انفجار آیفون6 اپل دو روزه‌ی خود جان سالم به در برد. خوشبختانه Kishan Yadav در هنگام انفجار گوشی در حال مکالمه با استفاده از بلندگوی گوشی بوده و از آن فاصله داشته است.

1

Apple-iPhone-6-explodes-in-India-02

بنابر گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های هندی، از آبان ماه سال گذشته و آغاز عرضه‌ی این محصول به بازار هندوستان، این نخستین باری است که انفجار آخرین مدل آیفون در این کشور گزارش شده است.

Kishan Yadav پنج شنبه‌ی هفته گذشته و با پرداخت نقدی 943 دلار آمریکا یک آیفون نقره‌ای با حافظه داخلی 64 گیگ خریداری کرد. وی دو روز بعد در حالی که با خودرو خود به سمت محل قرار می‌رفت مشغول گفتگوی تلفنی با دوستش بود که ناگهان گوشی‌اش جرقه زده و به شدت داغ می‌شود.

یادو سراسیمه آیفون 6 را از پنجره به بیرون پرتاب می‌کند و مشاهده می‌کند که گوشی درست مانند یک نارنجک دستی بلافاصله پس از برخورد با زمین منفجر می‌شود. خوشبختانه از آنجایی که حین مکالمه از بلندگوی دستگاه استفاده می‌کرده صدمه‌ای به او وارد نشده است.

Yadav متحیر از این حادثه پس از خنک شدن دستگاه آنرا از روی زمین برداشته و به مغازه‌ای که از آنجا خریداری کرده می‌برد. فروشنده وی را به مرکز خدمات رسانی اپل ارجاع می‌دهد.

ظاهرا مرکز خدمات اپل، شکایت Yadav را ثبت نکرده و به او اعلام کرده که نهایتا بقایای سوخته‌ی دستگاه را گرفته و با تعمیر کردندستگاه، آن را به وی بازمی‌گرداند. Yadav از این برخورد به خشم آمده و شکایتی را در این زمینه به پلیس تحویل داده است!.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. mahdispd می‌گوید

    عاغا من تازه میخاستم یه دونه ایفون6 بخرم پشیمونم نکنین!!