فروش نسخه پی‌سی بازی Batman: Arkham Knight به دلیل مشکلات عملکردی متوقف شد

در جدیدترین تصمیم، Warner Bros ارائه دهنده بازی Batman: Arkham Knight، فروش نسخه مخصوص رایانه‌های شخصی این بازی را به علت آنچه شکایت‌های مرتبط با کیفیت و عملکرد بازی اعلام شده متوقف کرد.

0

نماینده وارنر بروس در این‌باره می‌گوید:

می‌خواهیم از کسانی که با مشکلات عملکردی در طول اجرای نسخه رایانه‌های شخصی بازی روبرو شدند عذرخواهی کنیم. ما این مشکلات را به‌دقت مورد بررسی قرار داده‌ایم و تصمیم گرفتیم فروش این بازی را تا مشخص شدن مشکلات و رفع عیب به‌منظور ارتقای استانداردهای بازی متوقف کنیم.

وارنر بروس اعلام کرده این شرکت در حال بررسی بازخوردها و نظرات کاربران است تا این نسخه که پورت پی‌سی است را بهبود ببخشد.

این شرکت در ادامه بیانیه خود می‌گوید:

طرفداران Batman: Arkham پشتیبانی ویژه‌ای از این بازی تا رسیدن آن به موفقیت انجام داده‌اند و ما نیز قدردان صبر آن‌ها بوده و در حال کار بر روی عرضه نسخه به‌روز رسانی‌شده این بازی ویژه رایانه‌های شخصی هستیم.

وارنر بروس همچنین پیشنهاد داده کاربران ناراضی می‌توانند هزینه خرید بازی را پس بگیرند. اگرچه نسخه ویژه کنسول‌های این بازی نظرات مثبت کاربران را در پی داشته اما نسخه رایانه‌های شخصی به همان اندازه باعث عصبانیت کاربران شده است. این شرکت از کاربران خواسته تنظیمات گرافیکی را روی حداقل قرارداده و از سوی دیگر کمینه مشخصات سخت‌افزاری اعلام شده توسط این شرکت نیز به‌روز رسانی شده تا کاربران از دستگاه‌های قدرتمندتری برای اجرای این بازی بهره ببرند.

این در حالی است که در آخرین اقدام این شرکت، مورتال کمبت ایکس نیز پس از گذشت چندین هفته نهایتا بر روی رایانه‌های شخصی پایدار شد! پورت رایانه‌های شخصی بازی بتمن، توسط شرکت نرم‌افزاری High Voltage انجام شده که پیش‌از این نیز موظف به پورت‌کردن نسخه  پر از مشکل رایانه‌های شخصی بازی مورتال کمبت ایکس بوده است.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.