بازی مهیج Tiny Troopers 2: Special Ops برای اندروید به‌صورت رایگان منتشر شد

توسعه‌دهنده مشهور Chillingo، جایگزینی را برای بازی قبلی خود یعنی Tiny Troopers به نام Tiny Troopers 2: Special Ops منتشر کرده است. هم‌اکنون می‌توانید این بازی را به صورت رایگان، از گوگل پلی استور دانلود کنید.

0

دوست دارید بیشتر بدانید؟ در این بازی شما به گروهی از سربازان، برای انجام تعدادی از مأموریت‌ها دستور می‌دهید. کاربر به آن‌ها فرمان می‌دهد که کجا بروند، به چه کسی حمله کنند و چگونه این کار را انجام دهند. ایده ساده‌ای دارد، اما سیستم وسیعی از انواع ارتقاء دادن‌ها، سطوح توانایی و تجربه را در خود جای داده است، تقریباً مثل یک بازی به سبک RPG.

tiny-troopers-2-humvee

به‌عنوان‌مثال، می‌توانید رتبه سربازان را ارتقاء دهید، یونیفرم‌هایشان را طراحی و انتخاب کنید، سلاحشان را بهبود بخشیده و زره‌هایشان را قوی‌تر کنید. همچنین در این بازی می‌توانید نیروهای خاصی نظیر پزشکان، مسلسل‌چی‌ها، شعله­‌افکن­‌ها و دیگر نیروها را استخدام کنید. به اندازه کافی برایتان جذاب نیست؟ پس از یک خودروی هاموی و تفنگ تمام‌خودکار کالیبر 0.50 رویش استفاده کنید و دشمنانتان را به رگبار ببندید.

یک بازی جالب است که در مجموعه‌ای از ساعت‌ها درگیری شدید و برنامه‌ریزی‌های تاکتیکی، قرار گرفته است. بازی را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید. از آنجایی‌که توسعه‌دهندگان آن هنوز هم احتیاج به درآمد دارند، تعدادی خریدهای درون برنامه‌ای هم در آن گنجانده ‌شده، این روش در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است.

اجازه ندهید که این پرداخت‌های درون برنامه‌ای شما را بترسانند. این پرداخت‌ها، برای این‌که بازیکن بدون متحمل شدن زحمت زیاد پیشرفت کند وجود دارند. هنوز هم می‌توانید بدون خرج تک ریالی برای آن، از تمام قسمت‌ها لذت ببرید. همین حالا می‌توانید این بازی را از لینک پائین دریافت کنید.

Google-Play-download-button

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.