Siegefall بازی جدید سبک استراتژی گیم‌لافت به گوگل‌پلی راه یافت

Siegefall بازی استراتژیک و تازه معرفی‌شده توسط Gameloft توسعه‌دهنده مشهور بازی‌ها، هم‌اکنون در گوگل پلی استور موجود است.

1

این بازی که در کنفرانس E3 2015 معرفی شد، به علت گرافیک گیرا و حالت تک‌نفره‌ی طولانی‌اش قابل‌توجه بود. در Siegefall، هدف بازی کنترل سپاه که از نیروهای متخصصی تشکیل شده، برای گرفتن بیشترین مناطقی که بتوانید از نقشه بگیرید است.

سپاه شما می‌تواند از جنایتکاران و مجرمین آب‌زیرکاه، غول‌های ترسناک، شوالیه‌هایی با دست‌های سنگین و حتی یک قهرمان تشکیل بشود، این قهرمان یک غول است که از هر موجود دیگری که در سپاه وجود داشته باشد، قوی‌تر خواهد بود. شما نه‌تنها احتیاج دارید که به مناطق دیگر حمله کنید، بلکه باید زمانی که مشغول به ساختن معدن‌ها، کارخانه‌های چوب‌بری و مزارع درون قصر هستید، از امپراتوری خود دفاع کنید تا زحمت‌هایی که در جنگ‌ها کشیده‌اید را حفظ کنید.

برای جزئیات بیشتر تریلری را که در ادامه قرارگرفته را تماشا کنید:

این بازی به صورت رایگان، در گوگل پلی استور قرارگرفته و در صورت نیاز، می‌توانید خریدهای درون برنامه‌ای را برای پیشرفت سریع شخصیت‌هایتان انجام دهید. اگر علاقه‌مند شده‌اید می‌توانید از اینجا بازی را دانلود کرده و خودتان امتحان کنید.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. sohrab08 می‌گوید

    عالی بنظر میاد