فروش سه‌ماهه اول وان M9 اچ‌تی‌سی 43.75 درصد کمتر از وان M8 بوده است!

اچ‌تی‌سی اخیرا اعلام کرده این شرکت در حال کار بر روی تولید یک پرچمدار جدید به‌منظور ارائه به بازار در مهرماه سال جاری می‌باشد. از سوی دیگر نگاهی به آمار و ارقام فروش اچ‌تی‌سی وان ام 9 می‌تواند ما را از دلیل این تصمیم آگاه سازد.

0

آن‌طور که از این شواهد پیداست اچ‌تی‌سی وان ام 9 یک شکست بزرگ برای این شرکت به حساب می‌آید. شرکت اچ‌تی‌سی از صفحه‌نمایش و رزولوشنی مشابه آنچه در پرچمدار پیشین خود وان ام 8 بهره برده بود در وان ام 9 استفاده کرد و از سوی دیگر هر دو گوشی یادشده طراحی تقریبا مشابهی نیز دارند.

با این وجود این شرکت با بهره‌گیری از رنگ دوگانه و استفاده از دوربین 4 مگاپیکسلی اولتراپیکسل در جلو و دوربین 20 مگاپیکسلی در پشت، استفاده از سه گیگابایت رم و البته بهره‌گیری از باتری 2840 میلی‌آمپری سعی داشت به کاربران ثابت کند وان ام 9 در مقایسه با وان ام 8 یک به‌روز رسانی بزرگ است.

با این تفاسیر آمار و ارقام نشان می‌دهند این دستگاه در سه‌ماهه اولیه حضور در بازار تنها به تعداد 4.75 میلیون دستگاه به فروش رسیده که در مقایسه با آمار فروش وان ام 8 در سه‌ماهه اول حضور در بازار، 43.75 درصد کاهش نشان می‌دهد. این آمار هنگامی که با تعداد فروش 10 میلیون دستگاه گلکسی اس 6/ اس 6 اج در اولین ماه حضور در بازار مقایسه شود، معنای بیشتری به خود خواهد گرفت.

به‌نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی باید در تولید پرچمدار جدید خود بیش از پیش دست به تغییرات بزند تا بتواند کاربران را به خرید دستگاه هوشمند خود ترغیب کند.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.