مایکروسافت نسخه نهایی اپلیکیشن‌های مجموعه آفیس را برای گوشی‌های اندرویدی منتشر کرد

درست یک‌ماه پس از عرضه نسخه‌های پیش‌نمایش برنامه‌های آفیس (شامل ورد، اکسل و پاورپوینت) برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی، شرکت مایکروسافت امروز از عرضه رسمی برنامه‌های یادشده در گوگل‌پلی خبر دارد.

0

پیش از این برنامه‌های ورد، اکسل و پاورپوینت تنها برای تبلت‌های اندرویدی عرضه شده بودند اما اکنون کلیه کاربران می‌توانند این برنامه‌ها را بر روی گوشی‌های هوشمندی که از اندروید 4.4 یا نسخه‌های جدیدتر بهره می‌برند نیز نصب کنند.

ورد، اکسل و پاورپوینت برای اندروید کاملا رایگان بوده و به قابلیت خرید از داخل برنامه برای کاربرانی که به قابلیت‌های پیشرفته‌تری در آفیس اندرویدی نیاز دارند تجهیز شده است.

مایکروسافت اعلام کرده در زمان عرضه نسخه پیش‌نمایش آفیس برای اندروید، برنامه‌های یادشده بر روی 1900 مدل متفاوت از گوشی‌های اندرویدی و در 83 کشور نصب شده‌اند. برنامه‌های یادشده پیش از عرضه در روز جاری به‌طور کامل بهینه شده‌اند.microsoft-word-powerpoint-excel1

برنامه‌های آفیس، پشتیبانی از وظایف معمول شامل توانایی برای نمایش و ویرایش فایل‌ها را به همراه انجام ارائه‌های برپایه پاورپوینت از طریق گوشی برای کاربر فراهم می‌کنند.

این برنامه به فایل‌های ذخیره‌شده بر روی گوگل درایو، دراپ باکس یا باکس نیز دسترسی خواهد داشت. برنامه‌های یادشده که جایگزینی برای برنامه قدیمی‌تر Office Mobile هستند به یک گیگابایت رم نیاز دارند و البته هنوز از اندروید ام پشتیبانی نمی‌کنند.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.