سامسونگ آپدیت ویندوز بر روی لپ‌تاپ‌های تولیدی خود را غیرفعال کرده است

ویندوز آپدیت، ابزاری ایجادشده توسط مایکروسافت است که به کاربران کمک می‌کند به جستجو در خصوص به‌روزرسانی‌هایی که می‌توانند بر روی دستگاه ویندوزی خود نصب کنند بپردازند. این ابزار کاملا استاندارد بوده و اکثر ما حتی به آن فکر هم نمی‌کنیم.

0

با این اوصاف به‌نظر می‌رسد در صورتی که از لپ‌تاپ‌های تولیدی سامسونگ استفاده می‌کنید باید نیم‌نگاهی به روند جدید این برنامه در این دستگاه‌های تولیدی سامسونگ داشته باشید.

بر اساس بررسی‌های انجام شده، شرکت سامسونگ به‌تازگی به‌روزرسانی ویندوز را بر روی دستگاه‌های تولیدی خود غیرفعال کرده است. در عوض سامسونگ از ابزار تولیدی خود با نام SW Update که همان عملکرد را به علاوه به‌روزرسانی نرم‌افزارهای سامسونگ انجام می‌دهد استفاده خواهد کرد. بدین ترتیب برنامه‌های ارائه شده توسط سامسونگ، و نه مایکروسافت به‌روز رسانی خواهند شد.sw updateبنابر آنچه در گزارشات ذکر شده بهره‌گیری از یک فایل اجرایی برای غیرفعال کردن به‌روزرسانی ویندوز باعث خواهد شد حتی در صورت فعال‌کردن به‌روز رسانی به‌صورت دستی و توسط کاربر، با راه‌اندازی مجدد رایانه، این قابلیت غیرفعال شود.

شرکت سامسونگ در اظهارنظری اعلام کرده به‌روزرسانی ویندوز باعث خواهد شد درایورهای پیش‌فرض برای سخت‌افزارها نصب شوند و هیچ بررسی در خصوص عملکرد صحیح آن‌ها انجام نمی‌شود. به‌عنوان مثال در صورتی که از قابلیت یو‌اس‌بی 3.0 در لپ‌تاپ خود بهره می‌برید این پورت ممکن است با نصب به‌روز رسانی‌ها غیرفعال شود. به‌منظور جلوگیری از بروز مشکلات اینچنینی به عقیده سامسونگ، SW Update به‌کار گرفته شده تا شاهد عملکرد بهتری باشیم.

در صورتی که کاربر موافق رویه اتخاذ شده توسط سامسونگ نیست با حذف کردن SW Update می‌تواند همانند سابق از برنامه به‌روز رسانی اصلی ویندوز استفاده کند.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.