اپ‌نت؛ با پنج برنامه برتر ارائه برای اندروید آشنا شوید

شاید بهترین حالت یک ارائه بازرگانی و کاری، سریع‌ترین آن باشد؛ یعنی کوتاه‌ترین روش برای شما تا اطلاعات زیادی را به مشتری‌هایتان بدهید. با نصب برنامه‌های مناسب بر گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی‌تان، می‌توانید مطمئن شوید که همیشه به اسلاید‌ها و ارائه‌هایتان هنگامی‌که به آن‌ها نیاز دارید، دسترسی خواهید داشت.

0

حتی برخی از برنامه‌ها به شما اجازه می‌دهند استارت ساخت اسلاید‌ها را از گوشی یا تبلت خود بزنید و یا آن‌ها را ویرایش کنید و وقتی زمان ارائه به حضار فرامی‌رسد، تنها کافی است دستگاه را به صفحه‌نمایش وصل کرده و شروع کنید! اما انتخاب برنامه‌ی مناسب کاملاً به نیاز فردی شما بستگی دارد. با خواندن مطالب زیر با پنج‌تا از بهترین این برنامه‌ها آشنا شوید.

اپلیکیشن Quickoffice

با برنامه Quickoffice یا بسته آفیس گوگل برای موبایل، می‌توانید در موبایل یا تبلت یک ارائه کامل را از ابتدا بسازید. هنگام اضافه کردن اسلاید‌ جدید، می‌توانید از بین طرح‌های مختلف مورد دلخواهتان را انتخاب کنید.

quickoffice-free-download

وقتی متن را اضافه کردید، رنگ، فونت و فاصله‌ها را تغییر دهید. برنامه به شما اجازه می‌دهد از عکس، شکل و جدول هم برای نشان دادن مفاهیم بصری استفاده کنید.

همچنین این برنامه با گوگل درایو همگام می‌شود و به شما اجازه می‌دهد در گوشی، تبلت و کامپیوترتان به جدیدترین فایل ارائه که آخرین بار ساخته‌اید، دسترسی داشته باشید. همچنین با استفاده از این برنامه می‌توان اسلایدها را روی گوشی پخش کرد و یا با وصل کردن گوشی به صفحه‌ای بزرگ‌تر، برای گروه ارائه داد.

اپلیکیشن Office Mobile

با برنامه Office Mobile از مایکروسافت، می‌توان فایل‌های پاورپوینت را به خوبی روی گوشی یا تبلت پخش و یا تغییرات کوچکی در اسلاید‌های قبلی ایجاد کرد. برنامه اجازه می‌دهد ارائه را برای مرور بررسی کنید و یا متن را تغییر دهید.

office mobile

هر وقت آماده ارائه دادن بودید، دکمه Play را برای پخش اسلاید‌ها فشار دهید. بهترین ویژگی این برنامه، همگام شدنش با نسخه دسکتاپ مایکروسافت آفیس است. با مشترک شدن در Office 365، می‌توان به هر فایل ساخته‌شده توسط آفیس در دسکتاپ، از هر دستگاه اندرویدی که برنامه Office Mobile رویش نصب شده باشد، دسترسی داشت.

فایل‌های ویرایش شده به‌طور خودکار با تمام دستگاه‌هایتان همگام می‌شود و با این روش به آخرین نسخه تغییریافته از فایل‌های خود دسترسی دارید.

اپلیکیشن Mighty Meeting

Mighty Meeting برنامه‌ای قوی برای به اشتراک‌گذاری ارائه در تبلت‌های اندرویدی است. برای استفاده، ابتدا یک ارائه در کامپیوتر خود بسازید، سپس با استفاده از برنامه Mighty Meeting آن را در Cloud آپلود کنید.

MightyMeeting_android

بعد از آنلاین شدن، همکار‌ها یا کارمندانتان می‌توانند با پیوستن به جلسه‌ای مجازی از اتاق کناری گرفته تا کشوری دیگر، آن را مشاهده کنند. شرکت‌کنندگان می‌توانند بعد از مشاهده اسلایدتان درباره آن صحبت کنند یا اسلاید‌های خودشان را به اشتراک بگذارند.

حتی می‌توانید وایت بوردی در گوشه‌ای از صفحه بازکنید تا یادداشت‌، طراحی و یا نموداری را به اشتراک بگذارید. بعد از تمام شدن جلسه می‌توان پی‌دی‌اف ارائه را برای شرکت‌کنندگان جلسه، برای بررسی بیشتر ارسال کرد.

اپلیکیشن PowerPoint KeyNote Remote

این برنامه گوشی‌تان را به ریموتی هوشمند برای ارائه‌های پاورپوینت با استفاده از برنامه کی‌نوت تبدیل می‌کند. از بلوتوث یا وای‌فای برای اتصال گوشی و کامپیوترتان استفاده می‌کند و بعد اجازه کنترل اسلاید‌ها را از گوشی می‌دهد.

keynote remote

می‌توانید با کشیدن انگشت بر روی صفحه یا استفاده از دکمه‌های کنترل صدا، به ترتیب به اسلاید قبل یا بعد بروید یا با یک ضربه، به اسلاید موردنظر خود برسید. اجازه می‌دهد قبل از نمایش اسلاید، خودتان آن را ببینید یا به یادداشت‌های مربوط به هر اسلاید نگاهی بیندازید تا بتوانید افکارتان را منظم کرده و ارائه را ادامه دهید.

همین‌طور می‌توانید با استفاده از انگشت روی متن یا تصویر موردنظر لیزر بیندازید. PowerPoint KeyNote Remote با مک و ویندوز سازگار است.

اپلیکیشن Presentation Time Pro

قیمت: 1.99 دلار

یک ارائه خوب، در مدت‌زمان کوتاه اطلاعات لازم را به افراد می‌دهد و وقت باارزش جلسه را هدر نخواهد داد. به همین علت برنامه‌ای مثل Presentation Timer Pro به درد می‌خورد. این برنامه گوشی شما را به تایمری تبدیل می‌کند که نشان می‌دهد چه مدت است صحبت می‌کنید یا چقدر از زمان ارائه شما باقی مانده است.

presentation timer pro

همین‌طور در طول ارائه به صورت خودکار گوشی را به حالت سکوت می‌برد تا صحبتتان قطع نشود. برای استفاده، تنها کافی است به این برنامه مدت‌زمان موردنظر را بدهید و گوشی را جایی بگذارید که بتوانید آن را ببینید.

سپس زمان باقی‌مانده، زمان فعلی و نمایش گرافیکی از پیشرفت و حرکت را نشانتان می‌دهد. پس در صورت عقب افتادن، می‌توانید سریع‌تر پیش بروید و یا اگر زمان اضافه آوردید، به توضیح عمیق‌تر مسائلی که در نظر دارید بپردازید.

businessnewsdaily

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.