بازی Kill The Plumber به شما امکان کشتن سوپرماریو یک‌بار و برای همیشه را می‌دهد!

0

اگر به‌دنبال یک بازی تلافی‌جویانه تحت عنوان “لوله‌کش را بکُش!” یا همان بازی Kill The Plumber برای سیستم‌عامل iOS هستید تا در آن بتوانید به‌نوعی شخصیت بازی که در واقع شبیه به ماریو به‌نظر می‌رسد را به قتل برسانید بد نیست بدانید این بازی از حضور در اپ استور یا همان فروشگاه نرم‌افزاری اپل منع شده است.

بازی Kill The Plumber

دلیل خروج این بازی از این فروشگاه نیز دارا بودن محتوا و یا شاخصه‌های شبیه به یک بازی معروف یعنی Super Mario Bros اذعان شده است.

توسعه‌دهندگان این بازی نیز خواستار تجدید نظر در این تصمیم شده‌اند زیرا به عقیده آن‌ها این بازی یک نسخه انحصاری توسط آن‌ها بوده که به‌نوعی یک شوخی با شخصیت اصلی بازی به حساب می‌آید اما این توضیح نیز اپل را قانع نکرده است.

اپل در پاسخ اعلام کرده حضور بازی Kill The Plumber منوط به تغییرات طرح، از ظاهر تا کاربرد است. لازم به ذکر است با این اوصاف این بازی همچنان در تاریخ یکم مردادماه سال جاری برای اندروید عرضه خواهد شد تا بتوانید انتقامی سخت از سوپر ماریو بگیرید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.