واتس‌اپ بالاخره تماس صوتی را به نسخه ویندوزفون خود اضافه کرد

کاربران ویندوزفون عادت کرده‌اند که برای دریافت برخی برنامه‌ها یا امکانات بیش از کاربران اندروید و iOS منتظر بمانند. خوشبختانه پس از آنکه در سال گذشته فیس‌بوک مالکیت واتس‌اپ را به دست آورد، واتس‌اپ به توسعه قابلیت‌های نسخه ویندوزفون ادامه داد.

0

چند هفته پیش امکان برقراری تماس صوتی در نسخه ویندوزفون این برنامه به صورت بتا در اختیار آزمایش‌کنندگان قرار گرفت و اعلام شد که آخرین آپدیت این برنامه در استور ویندوزفون این ویژگی را برای عموم به ارمغان خواهد آورد.

برای اولین بار در فروردین سال گذشته، چیزی حدود دو ماه پس از آنکه فیس‌بوک واتس‌اپ را به قیمت بیست میلیون دلار خرید، واتس‌اپ مجهز به امکان برقراری تماس صوتی شد ولی با وجود بهره‌مندی از چنان تیم نرم‌افزاری قدرتمندی، نسخه ویندوزفون واتس‌اپ پیشرفتی نداشت.

WhatsApp-for-Windows-Phone-now-with-voice-calling-03

اما حالا با انتشار نسخه 2.12.60 کاربران به برخی قابلیت‌های VoIP دست خواهند یافت. البته با بررسی تماس صوتی واتس‌اپ در iOS و اندروید می‌توان گفت که این قابلیت هنوز به کار زیادی نیازمند است تا کامل و بی نقص شود.

WhatsApp-for-Windows-Phone-now-with-voice-calling-02

این سرویس در حال بهبود است و اکنون که کاربران ویندوزفون هم به جمع کاربرانش اضافه شدند قطعاً واتس‌اپ تلاش بیشتری برای پیشرفت آن خواهد کرد و امیدواریم که به زودی به سطحی قابل رقابت با اسکایپ و وایبر برسد. این آپدیت همچنین امکان ارسال فایل‌های صوتی را برای کاربران ویندوز فون 8.1 فراهم می‌کند.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.