درز تصاویر منتسب به موتو جی 2015 موتورولا

نیمه دوم سال میلادی از را می‌رسد و باز هم هجوم طیف دیگری از محصولات دنیای ارتباطات را نظاره‌گر هستیم. احتمالا در این میان، نسل سومِ موتو جی را می‌بینیم که همچون اجداد خود از امکانات بسیار خوبی برای کاربران برخوردار است.

0

moto-g-2015-1اطلاعات چندانی از این دستگاه در دست نیست و همه چیز در حد حدس و گمان است، به همین خاطر برای نشان دادن این تصاویر به شما هیجان زده هستیم.

این‌طور که به نظر می‌رسد با یک گوشی میان‌رده سر و کار داریم. طراحی گوشه بسیار ابتدایی است و تنها چیزی که آنرا اندکی خاص می‌کند بافت پشت آن است. اما آنچه این یکنواختی و سادگی را بر هم می‌زند و توجه را به سمت خود جلب می‌کند نوار فلزی‌ای است که درست زیر دوربین گوشی جا خوش کرده است.

در نگاه اولین کمی شبیه به گوشی‌های ال‌جی به نظر می‌رسد اما احتمالا این نوار تنها صرف زیبایی کار استفاده شده و نه بیشتر از این. مشخصات درز کرده از سیستم‌عامل اندروید 5.1.1، نمایشگر 5 اینچی، پردازنده‌ی کوالکوم اسنپدراگون 410، حافظه داخلی 8 و حافظه جانبی 1 گیگ، اسلات کارت میکرو اس دی، LTE، دوربین پشت 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 5 مگاپیکسل حکایت دارد.

تمام این مشخصه‌ها همان چیزهایی هستند که از موتوجی انتظار می‌رفت و چیز تازه و منحصر به فردی به چشم نمیخورد، شاید بهبودها مربوط به پردازشگر و دوربین‌ها باشد.

این را به خاطر داشته باشید که این‌ها تنها مشتی شایعه است و مادامی که سازنده به صورت رسمی دستگاه را معرفی نکند هیچ تضمینی برای درستی کامل آن وجود ندارد.

بی‌صبرانه منتظر هنرنمایی موتورولا هستیم. موتو G جدید، موتو Moto X و احتمالا موتو E به زودی به بازار عره می‌شوند و ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که اگر با ما همراه باشید در جریان تمامی ماجرا قرار خواهید گرفت. حالا دست بجنبانید و به ما بگویید که نظرتان راجع به تصاویر منتشر شده چیست؟

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.