حالا مایکروسافت با بینگ می‌تواند جستجوی بهتری در یوتیوب نسبت به گوگل انجام دهد

هرچند یوتیوب دیگر سلطان بلامنازع سرویس‌های به اشتراک گزاری فایل‌های ویدئویی محسوب نمی‌شود، با این حال به نظر می‌رسد مایکروسافت در نظر دارد از پتانسیل بالای آن برای افزایش محبوبیت موتور جستجوگر بینگ استفاده کند.

0

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی ردموندی ها، موتور جستجوگر بینگ طی هفته‌های پیش روی به قابلیت‌های تازه‌ای تجهیز خواهد شد. در همین رابطه به تازگی می‌توان در قسمت جستجوی ویدئویی بینگ، فایل‌های ویدئویی منتشر شده در وب‌سایت یوتیوب را به صورت پیش‌نمایش و باکیفیت پایین‌تر مشاهده نمود.

در کنار این قابلیت، کاربران قادر خواهند بود با بردن نشانگر بر روی هر فیلم، قسمت‌هایی از آن را بدون مراجعه به یوتیوب تماشا کنند. علاوه بر این سرویس بینگ هم اکنون می‌تواند تاریخ ارسال ویدئو و میزان بازدید کاربران از آن را پیش از ارجاع به وب‌سایت منبع نمایش دهد.

قابلیت دیگری که کاربران بینگ می‌توانند از آن بهره‌مند شوند، دریافت پیشنهادهای ویدئویی مشابه به هنگام جستجو در رابطه با عکس یا اطلاعات یک هنرمند است. بدین ترتیب در هنگام جستجوی مطالب مرتبط با یک خواننده، محبوب‌ترین و جدیدترین موزیک ویدئوهای منتشر شده از وی در کنار صفحه به صورت پیشنهاد ارائه خواهد شد که با نگه داشتن نشانگر بر روی هر یک، پیش‌نمایشی از آن اجرا می‌شود.

هرچند این قابلیت هم اکنون برای ویدئوهای منتشر شده در یوتیوب توسط بینگ ارائه می‌گردد، با این حال مایکروسافت می‌کوشد سرویس‌های مشابه را به لیست پشتیبانی شده توسط بینگ بیافزاید. لازم به ذکر است که در بررسی‌های صورت گرفته توسط فارنت، بهتر است برای مشاهده قابلیت‌های مذکور در صفحه جستجوی ویدئویی بینگ از روش‌های مرسوم تغییر آی‌پی برای کاربران داخل کشور استفاده شود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.