بهترین اپلیکیشن های آب و هوا در اندروید و iOS

بدون در نظر گرفتن نوع فصل، پیش‌بینی آب‌و‌هوا برای جلوگیری از زمان‌هایی که در شرایط آب‌و‌هوایی بد قرار دارید، امری ضروری است. معمولاً برای پیش‌بینی وضعیت جوی به اخبار مراجعه می‌کنیم، اما گاهی ممکن است به هر دلیلی نتوانیم آن را دنبال کنیم. خوشبختانه با توسعه استفاده از گوشی‌های هوشمند برنامه‌های قابل‌اعتمادی طراحی گردیده است که می‌توان با استفاده از آن‌ها، وضعیت آب‌وهوای محل زندگی خود را پیش‌بینی کنید. ما در ادامه در فارنت قصد داریم بهترین اپلیکیشن های آب و هوا در اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

3

اپلیکیشن The Weather Channel

TheWeatherChannel (1)

Google-Play-download-button App-Store-download-button 

The Weather Channel یکی از برنامه‌های هواشناسی است که دارای سرورهای قدرتمند و بروز و ویجت زیبا و متفاوتی می‌باشد. شما می‌توانید به این برنامه اعتماد کامل داشته باشید و پیش‌بینی شهر مورد خود را به آن بسپارید. این اپلیکیشن به‌راحتی قادر خواهد بود تا وضعیت آب و هوایی شهرها را تفسیر نماید.

از جمله ویژگی‌های این برنامه می‌توان به استفاده از ابزارک و علائم هشداری در برنامه، نشان دادن تصاویر و فیلم‌هایی در مورد وضعیت فعلی آب و هوایی منطقه و نشان دادن اطلاعات تکمیلی نظیر درجه حرارت، میزان رطوبت، طلوع و غروب آفتاب، سرعت باد، فشار اشاره کرد. البته این نکته را باید یادآور شویم که این برنامه هنگام اتصال به اینترنت تبلیغاتی را به نمایش در خواهد آورد که موجب کند شدن روند اجرای آن می‌شود.

 

اپلیکیشن Arcus Weather

Arcus-Weather

Google-Play-download-button App-Store-download-button 

Arcus Weather یکی از دقیق‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی آب‌وهوا به شمار می‌رود. این ابزار از API سایت معروف Forecast برای پیش‌بینی آب‌وهوا استفاده می‌کند.Arcus Weather دارای رابط کاربری سبک ساده و زیبایی دارد و تمرکز آن روی درجه حرارت و بارندگی می‌باشد.

از جمله قابلیت‌های این برنامه می‌توان به هشدار تغییرات شدید آب و هوایی، دارا بودن ویجت سفارشی برای صفحه اصلی و قفل صفحه و قابلیت اضافه کردن تا 10 مکان مختلف اشاره کرد. این برنامه دارای دو نسخه رایگان و پرمیوم می‌باشد که ما نسخه رایگان آن را برای دانلود در نظر گرفته‌ایم.

 

 

اپلیکیشن Grumpy Weather

grumpy-teaser

Google-Play-download-button  

در این اپلیکیشن تصاویر زیبا از طلوع آفتاب و ابرهای باران‌زا وجود ندارد. این اپلیکیشن شرایط جوی را از طریق یک پیغام کوتاه که در کنار آن یک تصویر کارتونی وجود دارد، به کاربر اطلاع می‌دهد. در واقع در کنار نمایش اعداد و ارقام جملاتی از قبیل “به نظر می‌رسد روز بدی باشد” مشاهده خواهید کرد.

 

 

 

 

اپلیکیشن Weatherbug

Win-Phone-8

Google-Play-download-button App-Store-download-button 

این اپلیکیشن نیز امکان اطلاع‌رسانی وضعیت آب‌وهوا در هر لحظه را برای کاربر امکان‌پذیر می‌کند. همچنین در زمینه نمایش نقشه نیز در بین رقبای خود می‌درخشد. نمایش اطلاعات مختلف آب و هوایی،میزان شدت باد، تصاویر ماهواره ای و ویجت کارآمد را نیز می‌توان به ویژگی‌های آن افزود.

 

 

 

 

 

اپلیکیشن Weather Underground

AppTheWeatherChannel

Google-Play-download-button App-Store-download-button 

این اپلیکیشن دقیق‌ترین اطلاعات پیش‌بینی آب و هوای محلی، رادار تعاملی، نقشه‌های ماهواره‌ای و هشدار آب‌ و هوای سخت را با رابط کاربری بسیار ساده و مدرن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این برنامه از اطلاعات بیش از ۳۳۰۰۰ ایستگاه هواشناسی شخصی استفاده می‌کند. با این حال Weather Underground نیز دارای بخش تبلیغات بوده که کمی کاربران را آزار می‌دهد.

 

 

 

 

اپلیکیشن 1Weather

1Weather

Google-Play-download-button  

۱Weather یکی از قدرتمندترین، کامل‌ترین و بهترین برنامه‌ی نمایش وضعیت آب و هوایی و پیش‌بینی شرایط آب و هوای مناطق مختلف جهان می‌باشد. این نرم‌افزار به صورت منظم، پیش‌بینی آب‌و‌هوا را برای محلی که شما در آن قرار دارید و سایر نقاط دنیا، به‌روزرسانی می‌کند.

طراحی منحصر به فرد برنامه، نمایش آب و هوای مناطق به طرزی بسیار زیبا و سرگرم کننده، رابط کاربری ساده و کلاسیک به همراه یک مجموعه قدرتمند از ابزار آب و هوا باعث گردیده که این برنامه به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های نمایش آب و هوا شناخته شود. شما با داشتن این اپلیکیشن، اطلاعات بارش، طلوع و غروب خورشید و همچنین پیش‌بینی 10 روزه آب‌و‌هوا که کاملاً دقیق است را در اختیار خواهید داشت.

 

اپلیکیشن AccuWeather

accuweather-platinum-free-download-2

Google-Play-download-button App-Store-download-button 

AccuWeather یکی از شناخته شده ترین و دقیق‌ترین سرویس‌های پیش‌بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف دنیا به شمار می‌آید. این برنامه با استفاده از اینترنت و دسترسی به سایت AccuWeather قادر است تمامی اطلاعات مربوط به هر نقطه‌ای از دنیا را دریافت و با استفاده از افکت‌های زیبا و با کیفیت در اختیار شما قرار دهد.

 

 

 

 

اپلیکیشن Dark Sky

2013-03-27_10-38-41-642x346

 App-Store-download-button 

اپلیکیشن Dark Sky اطلاعات آب‌و‌هوایی قابل اعتمادی را در رابط کاربری بسیار جذاب خود، به خوبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. Dark Sky در مقایسه با نرم‌افزارهای دیگر، علاوه بر پیش‌بینی آب‌و‌هوا، در دفعات بیشتری اپلیکیشن را به‌روزرسانی می‌کند؛ همچنین اطلاعات دیگری همچون طلوع و غروب خورشید، احتمال بارش، سرعت باد را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

 

اپلیکیشن Bright Weather

BrightWeather

Google-Play-download-button  

Bright Weather انحصاراً برای سیستم‌عامل اندروید عرضه شده و بیش از همه چیز، روی دو عامل دما و بارش تمرکز داشته است. با ورود به اپلیکیشن، رابط کاربری ساده و غیر گرافیکی آن ممکن است در مرحله اول موجب دلسردی شما شود، با این وجود کمی که با قابلیت‌های برنامه آشنا شوید، آن را ابزار مفیدی خواهید یافت.

 اپلیکیشن Yahoo Weather

Yahoo-Weather

Google-Play-download-button App-Store-download-button 

بدون شک Yahoo Weather، یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی آب و هوا می‌باشد که با رابط کاربری فوق‌العاده و استفاده از پس‌زمینه‌هایی که توسط سرویس Flickr تأمین می‌گردد، هر روز حال و هوای خاصی را راهی دستگاه میزبان خواهد کرد. این برنامه دارای ویجت های مختلفی بوده و شما را از شر هرگونه تبلیغات آزاردهنده رهایی می‌دهد.

از لحاظ طراحی رابط کاربری، اغراق نیست اگر بگوییم که زیباترین اینترفیس در میان اپلیکیشن های هواشناسی را در Yahoo Weather خواهید دید. با انتخاب هر شهر برای پیش‌بینی آب و هوا، تصاویر زیبایی مربوط به همان منطقه در بک‌گراند منوی پیش‌بینی ظاهر می‌شود.

 

 

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. amir 957 می‌گوید

    سلام خوب بود
    ولی چرا GO weather EX رو نگفتین؟

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      ایشالله سری آینده : )

  2. Amir می‌گوید

    MSN Weather
    هم خوبه