AMD شایعات تجزیه شدن را رد کرد

خبرگزاری رویترز به‌تازگی در گزارشی اعلام کرده بود که شرکت AMD به زودی شاهد تجزیه یا به نوعی تفکیک و یا حداقل یک جابجایی گسترده خواهد بود. این در حالی است که پیش از این نیز شاهد انتشار خبرهایی این چنینی بودیم و به‌نظر می‌رسید این خبر این‌بار صحت داشته باشد.

0

از سوی دیگر AMD نیز معمولا به شایعاتی اینچنینی جواب نمی‌دهد اما این‌بار این شرکت سکوت خود را شکسته و این گونه شایعاتی را کاملا تکذیب کرده است.

Sarah Youngbauer سخنگوی AMD در گفتگویی که جدیدا انجام داده اعلام کرده این شرکت هیچ پروژه یا برنامه‌ای به‌این منظور ندارد. وی همچنین اعلام کرده این شرکت همچنان به استراتژی‌ها و اهداف خود پایبند خواهد ماند.

از سوی دیگر با توجه به وجود قراردادهای ترکیبی با شرکت‌های دیگر به‌نظر نمی‌رسد تفکیک این شرکت امری ساده و شدنی باشد. با این وجود باید منتظر ماند و دید مسئولان این شرکت در آینده چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهند کرد.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.