کمپین یک میلیون دلاری برای ساخت گوشی هوشمندی با حافظه داخلی تا 464 گیگابایت!

با فراهم شدن سرمایه لازم برای ساخت گوشی هوشمندی با حافظه ۴۶۴ گیگابایتی، این ابَر گوشی قدرتمند نشان داد که طرفداران زیادی دارد.

1

این طور که پیداست افرادی هستند که سخت‌افزارهای فعلی به کار رفته در گوشی‌های موبایل پاسخگوی نیاز آنها نیست و شرکت سِیگاس (Saygus) برای پاسخ به این نیاز کمپینی را راه‌اندازی کرده است، جالب اینجاست که سرمایه مورد نیاز برای ساخت این ابَر گوشی تنها ظرف مدت ۵ روز جمع‌آوری شد و با این حساب می‌توان گفت افراد زیادی هستند که امکانات سخت‌افزاری گوشی‌های موجود آن‌ها را راضی نمی‌کند.

ناگفته نماند که قبل از این شرکت وان پلاس نیز تلاش‌هایی برای ساخت گوشی همراه با مشخصات سخت‌افزاری بسیار حرفه‌ای انجام داده بود اما گوشی معرفی شده در برنامه در دست اقدام سِیگاس که از آن با نام V SQUARED یاد می‌شود در حال حاضر از لحاظ قدرتِ سخت‌افزاری بی‌رقیب است.

برای این گوشی از لحاظ امکانات سخت‌افزاری سنگ‌ تمام گذاشته شده و هر‌آنچه فکر کنید در این ابر گوشی تعبیه شده است. دوربین ۲۱ مگاپیکسلی با قابلیت ثبات تصویری در قسمت عقب گوشی به همراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای تصاویر سلفی، امکانات دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهد.

گوشی V SQUARED از استاندارد IPX7 نیز پشتیبانی می‌کند، به لطف این استاندارد کاربر می‌تواند به راحتی گوشی خود را حدود ۳۰ دقیقه در فاصله یک متری در زیر آب نگه دارد. اسکنر تشخیص اثر انگشت نیز در قسمت کنار گوشی تعبیه شده است. سازندگان برای این محصول چیزی کم نگذاشته‌اند و اسپیکر حرفه‌ای Harman Kardon 3D نیز به چشم می‌خورد.

باتری قابل تعویض ۳۱۰۰ میلی‌آمپری به همراه پشتیبانی از شبکه‌های 3G و LTE در کنار دو شیار برای کارت حافظه میکرو اس‌دی که هر کدام تا ظرفیت ۲۰۰ گیگابایت را ساپورت می‌کنند سایر مشخصات سخت افزاری V SQUARED را تشکیل می‌دهد. صفحه‌نمایش این ابر گوشی نیز ۵ اینچ از نوع LCD با رزولوشن فول‌اچ‌دی است و پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۱ با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز در قلب آن جای دارد، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در کنار شارژر وایرلس نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است تا آنرا از هر لحاظ بدون نقص جلو دهد.

Saygus-Smartphone-464GB

قبل از این گفته شده بود که رم این گوشی ۳ گیگابایت خواهد بود اما سازندگان مدعی شدند این میزان ممکن است در آخرین لحظاتِ تولیدِ محصول تغییر کند. از لحاظ نرم‌افزاری نیز V SQUARED به اندروید ۵.۱ مجهز خواهد بود که البته احتمال می‌رود امکانات امنیتی منحصر به فردی در این سیستم‌عامل از جانب شرکت سازنده لحاظ شود.

شرکت سیگاس برای ساخت این ابر گوشی دست به دامن سازندگان چینی شده است و قرار است تا پاییز امسال این محصول قدرتمند خود را در سراسر دنیا راهی کارزار گوشی‌های هوشمند کند.

neowin.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Al!R3ZA می‌گوید

    قیمت گوشی چقدره؟