برنامه جدید مایکروسافت برای ارائه رایگان ویندوز 10 به افرادی که این نسخه از ویندوز را آزمایش کنند

این طور که پیداست مایکروسافت قصد دارد سخاوتمندی خود را در عرضه ویندوز ۱۰ به صورت تمام و کمال به اثبات برساند، این شرکت حتی برای افرادی که نسخه جدید ویندوز مایکروسافت را به صورت آزمایشی بر روی سیستم‌ خود نصب کرده‌اند نیز استفاده از آن‌را رایگان خواهد کرد.

0

اگر پیگر اخبار مایکروسافت بوده باشید به احتمال زیاد شنیده‌اید که این شرکت قصد دارد ویندوز ۱۰ را برای افرادی که از ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ استفاده می‌کنند به صورت رایگان آپدیت کند، این آپدیت بازه زمانی دارد و از ابتدای هفتم مرداد ماهِ امسال تا سال آینده در همین روز فعال خواهد بود.

در همین حین نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰ نیز از جانب مایکروسافت در اختیار کاربران قرار گرفته‌ است، کاربرانی که این ویندوز را با ثبت‌نام از طریق برنامه Windows Insider Program نصب‌ کرده‌اند نیز به جمع کاربران نسخه کامل ویندوز ۱۰ خواهند پیوست،

دسترسی این کاربران به جدیدترین نسخه سیستم‌عامل مایکروسافت به صورت رایگان خواهد بود. با این حساب کاربرانی که نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰ را نصب کرده‌اند خواهند توانست با خیال راحت آن‌را پاک کرده و نسخه کامل ویندوز ۱۰ را پس از انتشار نصب کنند.

گِیب آوُل (Gabe Aul) در حساب کاربری توییتر خود دیروز این خبر را اعلام کرد. این مقام ارشد مایکروسافت طی پیغامی تاکید کرد کاربرانی که با حساب کاربری مایکروسافت (MSA) ثبت نام کرد‌ه‌اند پیغامی مبنی بر استفاده از نسخه نهایی ویندوز ۱۰ با دسترسی کامل دریافت خواهند کرد.

از طرف دیگر انتظار می‌رود در فرصت باقی مانده، مایکروسافت افراد بیشتری را برای تست و آزمایش ویندوز ۱۰ نیاز داشته باشد، این دسته از افراد از این طریق به راحتی قادر هستند نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را برای یک‌سال به رایگان دریافت کنند. به هر ترتیب باید ببینیم سیاست‌های دست‌ و دلبازانه مایکروسافت تا چه اندازه قادر است به سودآوری این شرکت کمک کند.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.