برای گفتگو با کورتانا در ایکس باکس وان به کینکت نیاز خواهید داشت

شرکت بزرگ مایکروسافت قصد دارد تا در سال جاری داشبورد کنسول بازی ایکس باکس وان را دستخوش یک به‌روزرسانی کند و کلید یکی از ویژگی‌های جدید ادغام سرویس کورتانا خواهد بود.

0

با وجود اینکه مایکروسافت در طی برگزاری نمایشگاه E3 امسال هیچ اشاره‌ای به Kinect نکرده است اما ظاهراً برای استفاده از کورتانا در ایکس باکس وان، کینکت یک ابزار ضروری خواهد بود.

در یک ویدئوی جدید تبلیغاتی مایکروسافت عنوان کرده است که کورتانا برای تشخیص گفتار به کینکت نیاز دارد اما این شرکت در مورد اینکه پس از به‌روزرسانی ایکس‌باکس وان در مراحل بعدی، آیا از هدست هم پشتیبانی خواهد کرد یا خیر، هیچ اظهارنظری نکرده است.

اگر شما این کنسول بازی را با بسته‌ بدون لوازم جانبی خریداری کرده‌اید، برای استفاده از کورتانا نیاز خواهید داشت تا یک کینکت را هم نیز خریداری کنید. همچنین به نظر می‌رسد داشبورد جدید ایکس باکس وان، تغییراتی را در زمینه سرعت و عملکرد اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده را هم به همراه داشته و رابط کاربری کاملاً جدیدی را تجربه می‌کند.

اهالی ردموند یک منوی کشویی را برای دسترسی به ویژگی‌هایی نظیر لیست دوستان، پیام‌ها، اعلان‌ها و حتی کورتانا بدون خارج شدن از بازی لحاظ کرده‌اند. تمام این ویژگی‌های جدید بسیار شبیه به ویندوز 10 است و در واقع شاید آوردن ویندوز 10 به ایکس باکس وان علت این به‌روزرسانی باشد.

هنوز جزئیات بیشتری در مورد زمان در دسترس قرار گرفتن این به‌روزرسانی منتشر نشده است، اما ظاهراً این به‌روزرسانی برای فصل پاییز برنامه ریزی شده است.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.