سونی می‌گوید خبری از امکان انجام بازی‌های پلی‌استیشن 3 بر روی پلی‌استیشن 4 نیست!

پس از اینکه شرکت بزرگ مایکروسافت هفته جاری در نمایشگاه بازی‌های E3 اعلام کرد که بازی‌های قدیمی Xbox 360 را به Xbox One خواهد آورد، انتظارات از شرکت سونی هم بالا رفته تا سونی هم این رویکرد مایکروسافت را در مورد کنسول بازی پلی‌استیشن 4 دنبال کند؛ اما متأسفانه به نظر می‌آید این مسئله به این زودی‌ها محقق نخواهد شد.

0

در این رابطه Shuhei Yoshida مدیرعامل سونی این‌گونه عنوان کرد:

 ” PS3 یک معماری منحصر به فرد و یکتا دارد و برخی از بازی‌ها طوری ساخته شده‌اند که به خوبی از SPU استفاده کنند، بنابراین انجام این کار با یک چالش بزرگ روبرو خواهد بود. من هرگز نمی‌گویم این کار را انجام نمی‌دهیم، اما فعلاً برای آن برنامه‌ای نداریم.”

وی همچنین اضافه کرد که از این اقدام مایکروسافت بسیار شگفت‌زده شده است

” من هرگز گمان نمی‌کردم که این کار امکان‌پذیر باشد. حتماً در پی این کار تلاش‌های سخت مهندسی صورت گرفته است.”

شایان ذکر است که هم‌اکنون تنها 22 بازی Xbox 360 در لیست پشتیبانی Xbox One وجود دارد، اما مایکروسافت اعلام کرده است که این لیست تا پایان سال جاری میلادی به بیش از 100 عدد بازی خواهد رسید.

Yoshida در مورد این گفته مایکروسافت این‌گونه با کنایه اظهارنظر کرده است که:

“آن‌ها صحبت بیش از 100 بازی را به میان آورده‌اند! اما این لیست چه نوع بازی‌هایی را شامل خواهد شد؟ بازی‌های کوچک یا بازی‌های بزرگ؟ ما نمی‌دانیم! “

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.