با MRU Widget آخرین اپلیکیشن‌های مورد استفاده را به زیر نوک انگشتان خود بیاورید!

تاکنون چند بار در گوشی هوشمند خود، برای پیدا کردن برنامه‌ای که درست نیم ساعت پیش در حال اجرا بوده است، منوی آخرین اپلیکیشن‌های اجرایی را باز کرده‌‌اید؟ حال فرض کنیم لیست آخرین برنامه‌های اجرایی، یک لیست عریض و طویل باشد و شما باید در این میان به دنبال اپلیکیشن مورد نظر خود بگردید، چه می‌کنید؟

0

با ویجت MRU دیگر این مسئله مشکل ساز نخواهد بود، چرا که تمام برنامه‌هایی که اخیراً باز کرده‌اید درست در صفحه اصلی گوشی‌ شما قرار خواهند گرفت!

ویجت MRU یک پنل قابل سفارشی‌سازی را در صفحه اصلی گوشی هوشمند نمایش ایجاد می‌کند که آخرین اپلیکیشن‌هایی که شما استفاده کرده‌اید را در آن ‌قرار می‌دهد؛ بنابراین اگر به دنبال اپلیکیشنی می‌گردید که به عنوان مثال پس از آن 12 برنامه دیگر را هم باز کرده‌اید، برای یافتن آن کافیست فقط یک ضربه رو نمایشگر بزنید! به همین سادگی!

MRU-Widget

MRU مانند بسیاری از ویجت‌ها قابلیت تغییر اندازه و ابعاد را به اندازه‌‌ای که شما می‌خواهید را دارد و علاوه بر این به وسیله این ویجت شما قادر خواهید بود که یک لیست سیاه از اپلیکیشن‌هایی که تمایل ندارید در این ویجت نمایش داده شوند، بسازید. همچنین می‌توانید تنها با یک ارتقای درون برنامه‌ای این ویجت، ظاهر آن را به سلیقه خودتان تغییر دهید و آن را با تم مورد علاقه خود تماشا کنید.

متأسفانه MRU بر پایه اندروید نسخه 5 برنامه‌نویسی شده و برای نسخه‌های پایین‌تر اندروید در دسترس نخواهد بود. اگر شما از اندروید نسخه‌ 5 و بالاتر آن استفاده می‌کنید، می‌توانید از اینجا MRU را دانلود کنید.

cultofandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.