تائید شد: OnePlus 2 نیز از نسخه جدید اسنپ‌دراگون ۸۱۰ استفاده می‌کند که خبری از داغ کردن نیست!

بسیاری از کاربران منتظر معرفی نسل دوم گوشی محبوب وان پلاس در پاییز پیش روی هستند.بر اساس اعلام رسمی شرکت سازنده، وان پلاس آینده کمی نازک‌تر شده، از صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی بهره می‌برد و مانند بسیاری از پرچم‌داران 2015 قلب تپنده‌ای به نام اسنپ‌دراگون ۸۱۰ دارد.

 

0

همان‌گونه که پیش‌تر هم گفتیم، پرچم‌دار جدید کوالکام برای تولیدکنندگان بدون دردسر  نبوده، از این رو تولیدکنندگان بزرگی از جمله سامسونگ و ال‌جی در محصولات بالا رده 2015 خود از به کار گیری اسنپ‌دراگون 810 صرف نظر کردند. این اتفاق در حال رخ می‌دهد که به تازگی شرکت وان پلاس در وبلاگ رسمی خود تائید کرده که نسخه دوم پرچم‌دار این شرکت، از ورژن 2.1 اسنپ‌دراگون 810 در لایه‌ای عایقی بهره خواهد برد که به طور قطع نگرانی در رابطه با داغ شدن بیش از اندازه این پردازنده را از بین خواهد برد.

به گفته این شرکت، در نسخه جدید اسنپ‌دراگون 810 بهینه‌سازی‌های متعددی در قسمت مصرف انرژی و گرمای تولیدی صورت گرفته، علاوه بر این قرار است این تراشه در لایه‌ای از جنس ژل حرارتی و گرافیت در قلب وان پلاس 2 قرار گیرد که می‌تواند تمامی گرمای تولید شده توسط پردازنده را به خود جذب کند. این گرافیت تضمین می‌کند که حرارت تولید شده از فعالیت پردازنده به طور مساوی در سرتاسر قاب داخلی پراکنده شود و از داغ شدن یک نقطه دستگاه جلوگیری کند.

بر اساس اطلاعات قبلی می‌دانیم نسخه دوم گوشی هوشمند وان پلاس به سخت‌افزاری قدرتمندی همچون صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی، سه گیگابایت حافظه رم و دوربین اصلی ۱۶ مگا پیکسلی تجهیز گردیده است.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.