گوگل می‌خواهد شما موضوعات داغ جستجو را درست سر وقت دنبال کنید

به‌نظر می‌رسد با معرفی ابداع جدید گوگل و تغییر روند جستجوی اخبار، از این پس نیازی نیست منتظر بمانید تا نهایتا متوجه شوید افراد مختلف چه خبرهایی را جستجو می‌کنند.

0

گوگل با معرفی و اضافه‌کردن رویه جدیدی به Google Trends این امکان را به شما خواهد داد تا مطالب داغ را همزمان با وقوع آن‌ها جستجو کنید و از قابلیت‌های مقایسه‌ای نیز بهره ببرید. به‌عنوان مثال با استفاده از این قابلیت می‌توانید متوجه شوید کدام‌یک از تیم‌های فوتبال استقلال، پرسپولیس و یا سپاهان در بازه‌های زمانی مختلف،  حجم خبری بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند. با محدودتر کردن نتایج جستجو می‌توانید نموداری دقیقه به دقیقه از موضوع یادشده نیز در اختیار داشته باشید.trends

صفحه مربوط به این ابداعات نیز به‌گونه‌ای طراحی مجدد شده تا تاکید بیشتری بر روی جدیدترین خبرها لحاظ گردد و بتوانید تسلط لحظه‌ به لحظه‌ای بر روی موضوع مورد نظر داشته باشید.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.