تلاش یک نوجوان برای ردیابی و پیدا کردن گوشی گمشده‌اش به کشته شدن او منجر شد

ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که یک نوجوان کانادایی تلفن همراه خود را در یک تاکسی فراموش می‌کند. جرمی کوک 18 ساله، پس از آن‌که گوشی همراهش را نمی‌یابد در تلاش برای یافتن آن مطابق معمول این روزها دست به موقعیت‌یابی گوشی خود توسط یک اپلیکیشن زده تا مکان گوشی را پیدا کند.

0

بر طبق گزارش CBC News ، این نوجوان روز یکشنبه به دنبال موقعیت جغرافیایی نشان داده‌شده در اپلیکیشن به شهرهای لندن و انتاریو سفر کرده و سرانجام در یک خیابان گوشی خود را در یک خودرو که سه مرد بر آن سوار بوده‌اند، می‌یابد.

Jeremy-Cook

پلیس در این رابطه گفته است، زمانی که این سه مرد با جرمی روبرو می‌شوند، اقدام به فرار می‌کنند و در همین هنگام این نوجوان سعی می‌کند درب سمت راننده را گرفته و خود را به خودرو بچسباند و ادامه ماجرا به آنجا ختم می‌شود که بدانید این نوجوان توسط شلیک چند گلوله به قتل می‌رسد!

هم خودرو و هم گوشی موبایل فوق‌الذکر پیدا شده‌اند، اما این افراد تحت تعقیب هستند. طبق گفته پلیس این افراد و جرمی هیچ آشنایی قبلی نداشته‌اند و این ماجرا ربطی به این اپلیکیشن موقعیت یاب نداشته و چیزی که مسئله را خطرناک کرده است، قطعا این اپلیکیشن نیست. جزئیات بیشتری از این ماجرا منتشر نشده است و پلیس تلاش می‌کند تا هرچه سریع‌تر معما را حل کند.

yahoo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.